Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، پس از بررسی لایحه نرخ سرویس مدارس در شورای شهر در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار کرد: نرخ سرویس مدارس بر اساس آیین‌نامه مصوب هیئت وزیران توسط کمیته ماده 18 که از نمایندگان آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان و شهرداری تهران تشکیل شده است، جداول نرخ مشخص و ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس این آیین‌نامه نرخ سرویس مدارس کم برخوردار متفاوت خواهند بود.

پورسید آقایی ادامه داد: آنچه که امروز در شورا تصویب شد، مبلغی بود که موظف هستند از این نرخی که گرفته می‌شود به رانندگان سرویس مدارس پرداخت کنند که این مبلغ 75 درصد تعیین شد و جدول وجه سرویس مدارس که در کمیسیون ماده 18 تکمیل شده و فرمانداری هم آن را تایید کرده، جدول بزرگی است و در مناطق مختلف متفاوت است.

وی افزود:نرخ سرویس مدارس که به تایید فرمانداری رسیده از دو هفته قبل با جداول دقیقی که دارد، به تصویب رسیده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: وقتی که نرخ در کمیسیون ماده 18 تصویب می‌شود، سهم رانندگان را تعیین می‌کنند، در حالی که قبلا فقط یک نرخ برای سرویس مدارس اعلام می‌کردند و اینکه چقدر از این مبالغ را مدرسه کسر می‌کند و چقدر را به راننده می‌دهد مشخص نبود، اما امسال این موارد به دقت روشن شده و درصد نرخ‌ها تعیین شده است، به این معنا که از نرخی که تصویب شده 75 درصد به راننده تعلق می‌گیرد، 7.2 به مدرسه می‌رسد و بقیه‌ هم در اختیار شرکتی قرار می‌گیرد که بابت سرویس‌ها و بیمه سرنشینان خدمات می‌دهد.

وی ادامه داد: بحث دیگری که مطرح شد مربوط به سرویس مدارس استثنایی بود که به طور طبیعی وظیفه حاکمیتی است و در تمام کشور دولت عهده‌دار هزینه سرویس مدارس استثنایی است.

پورسید آقایی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در تهران شورای شهر مصوب کرد که صد درصد از هزینه سرویس مدارس استثنایی را شهرداری تقبل کند و خدمات آن رایگان انجام شود که تقریبا حدود 17 میلیارد تومان هزینه این سرویس رایگان خواهد بود که شهرداری برای سرویس مدارس استثنایی انجام خواهد داد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در ردیف‌های بودجه‌ای شهرداری نصف این مبلغ قبلا پیش‌بینی شده بود که از این 17 میلیارد تومان 8 و نیم میلیارد تومان قبلا در ردیف‌های بودجه‌ای قرار گرفته بود و امروز با افزایش هزینه سرویس به میزان صد در صد رایگان کمبود منابع را نتوانستند به جمع‌بندی برسانند، اما همه اعضای معتقد بودند که در اصلاحیه بودجه شهرداری این رقم درج شود و اعضای شورا تاکید کردند که در اصلاحیه بودجه این کمبود را پیش‌بینی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد

کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سؤالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سؤالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و ... می‌پردازد.

استقبال از کتابی که رهبر انقلاب خواندن آن را توصیه کردند

 

مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر است که در سه لایه با خواننده ارتباط برقرار می‌کند. در یک لایه، داستانی یکپارچه از دختری نوجوان است که با ارتباط و دوستی مخفیانه با پسری زندگی‌اش دستخوش ناملایماتی می‌گردد و در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا می‌تواند از بحرانی ناشی از هک گوشی خود توسط دوستش رهایی یابد. در لایه دیگر، محوریت پاسخ به شبهات و سؤالات نوجوانان پیرامون مسئله عفاف و حجاب است که در قالب داستان‌های کوتاه اما به هم پیوسته در طول داستانِ لایه اول توسط معلم مدرسه پرداخته می‌شود و در لایه سوم به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار توسط معلمان و والدین می‌پردازد که چگونه می‌توان با نوجوانان ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را جذب نمود.

این کتاب به قلم سید احمد رضوی کهن و به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب در انتشارات رودآبی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد