Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@10:17:03 GMT

برنامه فروش ده میلیون خودروی برقی توسط فولکس واگن

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۵۳۶

دانش > فناوری - ایسنا نوشت: خودروسازی فولکس واگن امیدوار است فروش تعداد 10 میلیون خودروی برقی خود را با فروش 150 هزار دستگاه تا سال 2020 در مرحله اول عملی کند.

شرکت خودروسازی فولکس واگن امید زیادی به پلت‌فرم خودروهای برقی خود بسته است.

گروه خودروسازی فولکس واگن (VW Auto Group) قصد دارد 10 میلیون خودروی برقی (EV) را بر اساس ماتریس الکتریکی ماژولار (MEB) خود در تمام برندهای خود به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت امیدوار است تا سال 2020، تعداد 150 هزار دستگاه خودروی برقی به فروش برساند که 100 هزار دستگاه آن از مدل‌های تولید شده در آلمان خواهد بود.

پلت‌فرم MEB به طور خاص برای رقابت با خودروسازانی نظیر تسلا و دیگر برندهایی که خودروی برقی می‌سازند، طراحی شده است.

این پلت‌فرم بر اساس میزبانی از یک باتری با ظرفیت بالا به طور مداوم و همزمان با پایین آوردن مرکز جاذبه، اداره خودرو (هندلینگ) را بهبود می‌بخشد.

فولکس واگن همچنین قول شارژ نسبتا سریع را داده است. به طوری که هر خودرو ظرف نیم ساعت به ظرفیت 80 درصد برسد.

در حالی که این موج ابتدایی فروش برای اجرایی‌شدن طی چندین سال در نظر گرفته شده است، بد نیست بدانید این شرکت در سال 2017 تعداد 10.7 میلیون وسیله نقلیه در سراسر جهان فروخته است.

با اینکه خودروهای برقی هنوز هم ممکن است درصد کمی از فروش فولکس واگن باشند، اما آنها می‌توانند بسیار رایج‌تر از مدل‌های تکراری کنونی شرکت شوند.

 

5656

 

کلید واژه‌ها : خودروی خورشیدی - خودروی الکتریکی - خودروی پرنده -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودروی خورشیدی خودروی الکتریکی خودروی پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ مدل نیسان در راه است

شرکت خودروسازی نیسان ۳۰ مدل جدید را تا سال ۲۰۲۷ عرضه می‌کند و حجم فروش جهانی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، نیسان موتور اعلام کرد که ۳۰ مدل جدید را طی سه سال آینده عرضه خواهد کرد و هدف آن افزایش فروش جهانی خود به میزان یک میلیون دستگاه و در عین حال کاهش هزینه‌ها برای بهبود سودآوری است.

سومین خودروساز بزرگ ژاپن با اعلام به‌روزرسانی برنامه تجاری میان‌مدت خود، عنوان کرد که حاشیه سود عملیاتی بیش از ۶ درصد را تا پایان سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۷ و بازده کل سهامداران بیش از ۳۰ درصد را هدف قرار خواهد داد.

نیسان با لیف تمام باتری خود پیشگام در خودروهای الکتریکی بود اما تلاش‌های خودروهای برقی آن توسط شرکت‌هایی مانند رقیب آمریکایی تسلا و رهبر چینی بی‌وای‌دی در چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان، تحت‌الشعاع قرار گرفت.

نیسان انتظار دارد تا آن زمان خودروهای تمام باتری حدود یک پنجم فروش جهانی آن را تشکیل دهند و خودروهایی که با سیستم قدرت هیبریدی آن کار می‌کنند یک پنجم دیگر را به خود اختصاص دهند، در حالی که خودروهایی که فقط موتور احتراق داخلی دارند ۶۰ درصد باقی مانده را تشکیل می‌دهند. این خودروساز ژاپنی اکنون قصد دارد تا پایان دهه، ۶۰ درصد از فروش جهانی خودروهای برقی را تشکیل دهد که در مقایسه با هدف ۵۵ درصدی که در فوریه ۲۰۲۳ منتشر شد، افزایش یافته است.

۱۶ مدل از ۳۰ مدل جدید، از جمله هشت خودروی باتری دار و چهار خودرو پلاگین هیبریدی خواهند شد. نیسان قصد دارد هزینه نسل بعدی خودروهای برقی را تا ۳۰ درصد کاهش دهد. نیسان انتظار دارد در ایالات‌متحده و کانادا، هفت مدل جدید را روانه بازار کند و ۷۸ درصد از خط تولید خودروهای سواری خود را برای برند نیسان و همچنین مدل‌های برقی و پلاگین هیبریدی را به بازار عرضه کند.

بر اساس گزارش رویترز، این خودروساز همچنین قصد دارد هشت خودروی انرژی جدید را در بازار چین عرضه کند. همچنین قصد دارد تا پایان سال مالی خود تا مارس ۲۰۲۹ یک شاسی بلند الکتریکی جدید را عرضه کند که با کاهش ۵۰ درصدی زمان شارژ سریع عرضه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است
  • (تصاویر) خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • تصاویر | خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • یوزپلنگ آلمانی؛ خودرویی عجیب برای افراد زیر ۱۸ سال (+عکس)
  • (تصاویر) فولکس واگن یوزپلنگ آلمانی را به بازار می‌فرستد
  • خودرویی عجیب برای افراد زیر ۱۸ سال در آلمان
  • غول خودروهای برقی چین لرزید
  • مصرف فعلی خودروی‌های برقی کمتر از ۱۰ مگاوات است
  • مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است