Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@17:31:42 GMT

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام می ماند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۵۴۵

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام می ماند

به گزارش ایرنا، آیت قیصربیگی روز سه شنبه در گفت وگویی خبری طرح این گونه مباحث بی مبنا را برخلاف مصالح و آرامش استان دانست و اظهار داشت: افراد دلسوز در این شرایط بذر ناامیدی در جامعه نمی کارند.
وی اشاره به تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور بر بازنشسته نبودن قاسم سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: اقای سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: درحالیکه بارها در ارتباط با قضیه بازنشسته نبودن استاندار ایلام توسط مقامات مختلف کشوری و استانی و اخیرا توسط نماینده استان در مجلس شورای اسلامی بطور شفاف اظهار نظر شده است اما برخی کماکان علاقمند هستند با به راه انداختن بحث رفتن و نرفتن استاندار در عزم و اراده مسئولان استانی خلل ایجاد کنند.
قیصر بیگی افزود: در شرایطی که کشور و استان به وحدت و همدلی نیاز دارد، کسانی که به هر طریقی دست به حاشیه سازی می زنند، نمی توانند خود را حامی منافع مردم بدانند.
وی ادامه داد: اختلاف افکنی و پمپاژ یاس و ناامیدی در این شرایط قطعا در مسیر خدمت به مردم نیست.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: استاندار ایلام یکی از معدود مدیران است که جلسات خود را در اتاق شیشه ای برگزار کرد و اعتقاد راسخی به شفاف سازی دارد اما سرک کشیدن در پرونده ها و کش رفتن یک مدرک تحصیلی و انتشار آن به شیوه ای که از آن مستمسکی برای تخریب ساخته شود مذموم و غیراخلاقی است.
این فعال رسانه ای در ادامه حفظ حرمت و رعایت ادب و اخلاق را شرط لازم برای داشتن یک فضای سالم رسانه ای عنوان و توصیه کرد: در قضاوت ها و داوری هایمان جانب انصاف را نگه داریم و لوح سپید جامعه را با نیش تند و گزنده خود دلگیر نکنیم.
وی با یادآوری اینکه همه ما موافق انتقاد سازنده و دلسوزانه هستیم اما تخریب در راستای منافع مردم نیست، تصریح کرد: کسانی که دلسوز مردم و دولت هستند در این شرایط در جامعه بذر یاس و ناامیدی نمی کارند.
6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اخلاق روابط عمومی مجلس شورای اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است