Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:28:14 GMT

واکنش همسر وودی آلن درباره اتهامات علیه شوهرش

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۵۷۲

واکنش همسر وودی آلن درباره اتهامات علیه شوهرش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، سون- یی پریوین همسر وودی آلن در مصاحبه با وب سایت مجله نیویورک تایمز از شوهرش در برابر اتهاماتی مبنی بر این که او دیلان فارو دخترخوانده اش را مورد آزار و اذیت قرار داده است، دفاع کرد و همچنین میا فارو مادرخوانده اش را متهم کرد که از جنبش #من_هم_همینطور به عنوان بخشی از مبارزه انتقامی استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر آلن گفت: اتفاقی که برای وودی (آلن) افتاد خیلی ناراحت کننده و ناعادلانه بود. میا (فارو) از جنبش #من_هم_همینطور استفاده کرد و دیلان (فارو) را به عنوان قربانی به نمایش گذاشت.

پس از این صحبت ها دیلان فارو به همراه دیگر برادرها و خواهرهایش از جمله رونان فارو، متیو پریوین، ساشا پریوین و کوینسی فارو این مصاحبه را محکوم کردند.

دیلان فارو باز هم اتهامات خود علیه آلن را تکرار کرد و در واکنش به صحبت های سون- یی پریوین آنها را دروغ های آشکار نامید.

در بخش دیگری از مصاحبه، سون- یی پریوین از میا فارو تصویر مادری سنگدل که هم جسمی و هم روحی او را اذیت می کرده است، ترسیم کرد.

همسر کارگردان «آنی هال» گفت: میا فارو وقتی که می خواست با اسباب بازی های چوبی به من الفبا آموزش دهد اگر من آنها را درست انجام نمی دادم گاهی آنها را یه سمت من پرتاب می کرد و یا آنها را روی زمین می زد.

وی همچنین مادرخوانده اش را متهم کرد که با برس مو به او سیلی می زده و او را «خنگ» و «احمق» خطاب می کرده است.

وی ادعا کرد که میا فارو از او و خواهرانش که به فرزندی پذیرفته شده بودند مانند خدمتکار به منظور خرید از فروشگاه، تمیز کردن، اتو کردن و دیگر کارهای خانه استفاده می کرد.

نیویورک تایمز به این دلیل که این مصاحبه توسط دافنه مرکین دوست و ستایشگر قدیمی وودی آلن و یکی از منتقدان پر سر و صدای جنبش #من_هم_همینطور انجام شده است، مورد انتقاد قرار گرفته است.

رونان فارو برادر دیلان فارو یکی از منتقدان این مصاحبه  بوده و در واکنش به آن چنین گفته است: به عنوان یک برادر و یک پسر، از نیویورک تایمز عصبانی هستم که این مصاحبه را که از سوی دوست و ستایشگر دیرین وودی آلن انجام شده است بدون در نظر گرفتن حقایق منتشر کرده است. 

کد خبر 4406499

منبع: مهر

کلیدواژه: شکایت هالیوود وودی آلن تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی ماه محرم سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند اسکار خارجی زبان درگذشت چهره ها بازیگر سینما اسکار حوزه هنری برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر اسراییل پاسخ بدهد واکنش ایران شدیدتر خواهد بود

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: «راجه ظفر الحق» رییس اسبق سنای پاکستان و عضور ارشد حزب حاکم این کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر به تحلیل و واکاوی حمله موشکی و پهپادی ایران به اراضی اشغالی پرداخت.

رییس اسبق سنای پاکستان با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: سفارت ایران از سوی اسراییل مورد هجوم قرار گرفت و افسران ارشد نظامی ایران در این حمله به شهادت رسیدند و ایران حق قانونی خود را استفاده کرده است.

راجه ظفر الحق دراین‌باره افزود: در پاکستان هیچ شخص با بصیرتی وجود ندارد که از اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت نکند.

وی در ادامه گفت: ایران تنها کشوری است که نه تنها از کشور خود بلکه از منافع خود هم می‌تواند به خوبی دفاع کند.اگر رژیم اسرائیل پاسخ بدهد واکنش ایران شدیدتر خواهد بود.

این سیاستمدار ارشد پاکستانی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را جنایات جنگی توصیف کرد و اظهار داشت: اسراییل در غزه درحال جنایت جنگی است و امروز ما شاهدیم که در سراسر جهان علیه این رژیم تظاهرات و اعتراضات به طور گسترده برگزار میشود و این برای حامیان اسراییل یک پیام بزرگی است که مردم دنیا چقدر از اسراییل متنفرند.

کد خبر 6080489

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  •  واکنش ایران به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • پاسخ مرندی به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه اسرائیل
  • کاردار ایران در مصاحبه با گاردین: تله جنگ اسرائیل برای غرب
  • اگر اسراییل پاسخ بدهد واکنش ایران شدیدتر خواهد بود
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی