Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:23:46 GMT

تشییع شهدای گمنام در تنکابن و نکا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۵۷۳

تشییع شهدای گمنام در تنکابن و نکا

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع ) پیکر دو شهید گمنام پیش ازظهر سه شنبه با حضور گسترده مردم شهید پرور تنکابن و مدیران در  این شهرستان تشییع و در پارک مادر به خاک سپرده شدند.

مردم شهرستان تنکابن همچنین  در شب گذشته طی مراسمی در مصلی شهید بهشتی با این دو شهید گلگون کفن وداع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان تنکابن میزبان چهار شهید گمنام است که دو شهید ۲۱ و ۲۵ ساله از عملیات‌های کربلای۶ و کربلای ۴ سه شنبه تشییع و در پارک شهر شدند و دو شهید گمنام ۲۴ و ۲۰ ساله از عملیات‌های ایذایی والفجر هشت و کربلای ۴ همزمان با تاسوعای حسینی در شهر شیرود تشییع و در پارک شهدای گمنام شهرداری خاکسپاری می شوند.

دو شهید ۲۵ و ۱۸ ساله از عملیات های ایذایی والفجر هشت و رمضان نیز در نکا تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی خاکسپاری شدند.

یک شهید والامقام نیز روز تاسوعای حسینی در قائمشهر آرام می گیرد.

کد خبر 4406598

منبع: مهر

کلیدواژه: تنکابن دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهید ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شیراز مراسم عزاداری بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه

ذبیح الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشییع پیکر یک شهید گمنام در این شهرستان اظهار کرد: پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهر نرجه تاکستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با این شهید والا مقام امروز یکشنبه همزمان با نمازمغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان و با حضور گسترده مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تاکستان اضافه کرد: همچنین پیکر پاک این شهید دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد موسی بن جعفر (ع) شهر نرجه تا پارک پردیسان برروی دستان مردم ولایت مدار تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 6097494

دیگر خبرها

  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد