Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- استاندار البرز با حضور در محل برگزاری کنگره ملی سرداران شهید در جریان روند آماده سازی قرار گرفت ودستورات لازم در جهت تسریع در تکمیل این مکان را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این بازدید که صبح امروز (سه شنبه) صورت گرفت استاندارالبرز در راس هیاتی متشکل از مسئولان برگزاری کنگره ملی سرداران شهید که به میزبانی البرز در ۶ مهرماه ۹۷ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برپا می شود، از روند تکمیل محل برگزاری این کنگره بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال برای نخستین بار، البرز میزبان برگزاری کنگره ملی سرداران شهید، همزمان با هفته دفاع مقدس است که روند برپایی این رویداد مهم با اهتمام ویژه ای از سوی استاندار البرز پیگیری می شود.

با دستور استاندار البرز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور در محل برگزاری، نسبت به تسریع در روند تکمیل بخش عمرانی این پروژه نظارت جدی دارد.

محمدعلی نجفی در این بازدید برگزاری یادواره شهدا را گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راهکاری ارزشمند برای انس نسل جوان با آرمان های شهدا عنوان کرد و گفت:براین باوریم که با گذشت سالها از دوران هشت سال دفاع مقدس نباید اجازه دهیم که جانفشانی ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام به دست فراموشی سپرده شود.

در این بازدید نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رییس سازمان برنامه و بودجه البرز و جمعی از مسئولان استانی و شهری، استاندار البرز را همراهی کردند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز دفاع مقدس کنگره سرداران شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

بهرام‌نیا افزود: پیمانکار این پروژه از پیمانکاران توانمند است که در اربعین همواره بیشترین تلاش را داشتند.

کد خبر 6081649

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • وزیر کشور: پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است