Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح استیضاح آخوندی در سه صفحه او را مورد سوال قرار داده و به مواردی همچون بحث مسکن،‌ عدم مدیریت در بازار مسکن، و همچنین سوء مدیریت در مسکن مهر اشاره شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج الله رجبی نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مطرح بودن استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی،‌ اظهار داشت: این طرح هنوز به هیأت رئیسه مجلس ارائه نشده اما به تعداد کافی امضا جمع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود:‌ پس از تعطیلات مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی بررسی خواهد شد.   عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: این طرح در سه صفحه وزیر را مورد سوال قرار داده و به مواردی همچون بحث مسکن،‌ عدم مدیریت در بازار مسکن، و همچنین سوء مدیریت در مسکن مهر اشاره شده است.    رجبی در ادامه عنوان کرد که تمام محورهای استیضاح حول مباحث مسکن، راه و جاده‌ای ،‌راه‌آهن،‌ هواپیما و موارد این چنین است.   وی عدم کارایی وزارتخانه راه و شهرسازی در حوزه و بخش‌های متبوع خود را از دیگر محورهای طرح استیضاحش خواند و تصریح کرد:‌ عدم توانایی وزارتخانه در مواجهه با بحران ها، عدم نظارت بر ناوگان هوایی، عدم اجرای برنامه های وزیر در زمینه توسعه زیرساخت‌ها نیز از مواردی است که نمایندگان مصر به استیضاح آخوندی شده‌اند.    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس 2024 با 47.9 درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 1778 باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس 1.7 درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با 618 باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با 618 باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با 151 باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با 48 درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به 5685 باب رسید.

طی ماه مارس به‌ ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها 411 باب خانه، ایرانی‌ها 182 باب خانه، اوکراینی‌ها 129 باب خانه و عراقی‌ها نیز 82 باب خانه خریدند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896860

دیگر خبرها

  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • اجاره بها در استان مدیریت شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی