Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ متن نامه بهمن فرمان‌آرا به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

با احترام این نامه را برای شما می‌نویسم که به توقیف شش‌ ساله فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» اثر محسن امیریوسفی اعتراض کنم. سینما به نسل جوان برای ادامه حیات خود احتیاج دارد و وقتی کارگردانان جوانی مثل محسن امیریوسفی باید شش‌ سال منتظر اکران فلیم‌شان بشوند، چه انتظاری است که کارهای بعدی را شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه ما هر روز در رسانه‌ها راجع‌ به آشغال‌های منفور می‌بینیم و می‌شنویم، مگر این فیلم چه چیزی را نشان می‌دهد که ما هزار بار بدتر از آن را ندیده باشیم؟ هرگز یک کتاب، یک فیلم، یک نقاشی باعث انقلاب نشده‌اند؛ پس چرا جلوی آثار گرفته می‌شود؟ آیا فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان که چهار، پنج سال در سانسور خاک خورده، وقت نمایش قیمت دلار را بالا برد؟

در دیاری که ۴۰ سال پیش با ۳۷ میلیون جمعیت یک چاپ کتاب دو هزار نسخه بود، حالا با ۸۰ میلیون جمعیت یک چاپ کتاب ۵۰۰ نسخه شده است، دست‌اندرکاران از چه می‌ترسند؟

جناب آقای وزیر شما که در مراسم تشییع همه درگذشتگان هنری با حضورتان احترام می‌گذارید، وقت آن نیست که به جوانان این مملکت که آینده کشور در دست‌شان خواهد بود، احترام بگذارید و با حمایت از آثارشان آینده این مملکت را روشن کنید.

فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی محصول سال ۱۳۹۱ است.

شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، صابر ابر، شهاب حسینی و اکبر عبدی بازیگران این فیلم هستند.»

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهمن فرمان آرا آشغال های دوست داشتنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

کد خبر 849269 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو

دیگر خبرها

  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • استاد مسعود اسکویی نقش الگوسازی داشت
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)