Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال الدحیل قطر روز گذشته (سه‌شنبه) در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران، با نتیجه 3 بر یک از پرسپولیس شکست خورد و حذف شد.

روزنامه الوطن قطر درباره این بازی نوشت: معلول گفته بود برنامه ویژه‌ای برای توقف پرسپولیس در تهران دارد و ما هم منتظر بودیم این برنامه را ببینیم، اما انگار خودش را فریب داده بود! او تیمش، بازیکنانش و فوتبال قطر را فریب داد تا برترین تیم فوتبال قطر و قهرمان لیگ را ناکام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، نبیل معلول با این نمایش ناامید کننده نمی‌تواند افکار عمومی را فریب بدهد. او البته از پاسخگویی به رسانه‌ها هم فرار کرد و در مورد برنامه‌های تاکتیکی خاصی که برای این بازی داشت، توضیحی نداد و دستیار خودش را راهی نشست خبری کرد.

در ادمه تحلیل این روزنامه آمده: کاملاً روشن بود معلول در همان بازی رفت، نبرد تاکتیکی را به برانکو، سرمربی پرسپولیس واگذار کرد، هرچند توانست در آن بازی با یک گل پیروز شود. این حقیقت در بازی برگشت روشن شد، زمانی که در نیمه مربیان باز هم برانکو پیروز شد و معادله را دگرگون کرد. معلول در ساده‌ترین برنامه‌های تاکتیکی برای دفاع از نتیجه هم ناکام بود. او سه اشتباه بزرگ در این بازی مرتکب شد و سه بار دروازه تیمش را باز شده دید. برانکو به خوبی ضعف عمق دفاع دحیل را شناسایی کرد و از همان جا ضربه زد.

انتهای پیام/

168 / 168 الدحیل قطر روزنامه الوطن پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: الدحیل قطر روزنامه الوطن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را آغاز کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌های خاص لیگ برتر با زیر نظر گرفتن استعدادهای این فصل، سعی دارند در فرایند جذب آنها پیش قدم شوند. در این بین مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی به وجود آمده برای تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، از اقدام عجیب یکی از سرمربیان لیگ برتری صحبت کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان شهرستانی به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: من خواهشم از بچه‌هایی که کارگزار و مدیر برنامه این بازیکنان هستند این است که نباید فقط روی بحث مالی تمرکز داشته باشند. یک بازیکن اول باید استیبل و ثابت باشد و اینکه بخواهی با یک فصل فوتبال، یک بازیکن را از حریم امنش به جایی ببری که آینده‌اش مشخص نیست، ریسک زیادی دارد. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، یک بعد دیگر این مسئله است. ما بایستی ببینیم جابه‌جایی این بازیکن جدای از صرف مالی، به صلاح او خواهد بود یا نه؟ اگر به‌عنوان یک بازیکن بهترین قرارداد مالی را هم ببندی، بعد در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشی یا اصلا از فوتبالت لذت نبری، مسئله مالی اصلا برایت هیچ لطفی نخواهد داشت.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ما متاسفانه می‌افتد. ما سال گذشته با تیمی بازی داشتیم و بعد از بازی، سرمربی تیم حریف در وسط زمین داشت درباره سال بعدی از بازیکن من سوال می‌کرد. امسال هم این سرمربی این کار را می‌کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته در حالی که او قرارداد دارد. این کارهایی غیر حرفه‌ای است که انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد