Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ملانوری با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد مجروحان کرمانی هستند گفت: قطعا در بین کشته‌شدگان هم افرادی از استان کرمان وجود دارد .برای نیمی از مسافران اتوبوس حادثه دیده کرمانی هستند ،
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان اعلام کرد: از مجموع اسامی مسافرانی که ما داریم، 23 نفر از مسافران این اتوبوس کرمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مقصد 7 نفر از مسافران انار، 10 نفر کرمان و 6 نفر رفسنجان بوده است گفت: اجساد کشته‌شدگان به دلیل سوختگی کامل قابل شناسایی نیست و هماهنگی لازم انجام شده تا از طریق دی ان ای شناسایی کشته‌شدگان انجام شود.
ملانوری با اشاره به اینکه راننده اتوبوس کرمانی بوده که فوت کرده است گفت پلیس باید در زمینه مقصر حادثه اظهار نظر کند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه با مسئولان استان اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان هماهنگی شده و اعلام آمادگی کردند که مصدومانی که در استان اصفهان بستری هستند و امکان انتقال آنها وجود دارد به کرمان منتقل شوند افزود: در این صورت خانواده‌های مجروحان نیازی به طی این مسیر نداشته و می‌توانند از عزیزان مجروح خود در کرمان رسیدگی و مراقبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حادثه واژگونی انتقال مجروحین اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری