Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:26:49 GMT

پرداخت کمک هزینه تحصیلی و دانشجویی به ۶ هزار مددجو

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۹۹۲

پرداخت کمک هزینه تحصیلی و دانشجویی به ۶ هزار مددجو

داریوش بیات نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده بهزیستی در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش و ایجاد اشتغال برای آنها برنامه های ویژه ای در نظر گرفته که هدف اصلی ما نیز در سال جاری کمک به توانمند سازی جامعه هدف است و در سال ۹۶ ۵۲ هزار معلول و مددجو از خدمات توانمند سازی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در همین رابطه نیز تشکیل گروههای همیار زنان سرپرست خانوار یکی از اقداماتی است که صورت می گیرد و به گروههای زنانی که نسبت به ایجاد شغل وحرفه ای اقدام می کنند وام و تسهیلات با بهره کم تعلق می گیرد.

وی همچنین در مورد تجهیزات توانبخشی مورد نیاز معلولان نیز گفت: تامین کمک هزینه تحصیلی، وسایل توانبخشی و بهداشتی معلولان، حق پرستاری و مراقبت درمنزل، خدمات ایاب و ذهاب، اعطای پلاک ویژه خودرو و ... از جمله مواردی است که به مددجویان کمک می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: در همین رابطه در حوزه توانبخشی در سال گذشته فقط در روستاهای استان ۷ هزار و ۸۰۰ معلول خدمات مختلف را دریافت کردند.

به گفته وی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از معلولان هزینه حق پرستاری و ۳ هزار و ۳۰۰ نفر نیز از خدمات ایاب و ذهاب برخوردار شدهاند.

وی تاکید کرد: همچنین در سال گذشته به ۴ هزار و ۲۰۰ مددجو و فرزندان خانواده های نیازمند تحت پوشش کمک هزینه تحصیلی و یک هزار و ۷۵۰ مورد نیز کمک هزینه دانشجویی پرداخت شده است که در آستانه سال تحصیلی جدید نیز این کمکها ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 4406608 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی مددجویان شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش ترافیک پلیس راهور ماه محرم سازمان محیط زیست محسن هاشمی شهر تهران سرهنگ نادر رحمانی بیمه سازمان بیمه سلامت سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر به هجمه‌هایی که به این باشگاه بابت خرید بازیکنانی از جمله طارمی و زیلینسکی به عنوان بازیکن آزاد وارد شده، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر در گفت‌وگوی اینستاگرامی با فابریتزیو بیاسین خبرنگار ایتالیایی، درباره قطعی شدن خرید مهدی طارمی از پورتو و پیوتر زیلینسکی از ناپولی به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری گفت: ما از این فرصت‌ها استفاده کردیم. ما فصل گذشته در حالی در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم که 7 بازیکن در ترکیب‌مان داشتیم که هزینه‌ای برای جذب آنها صرف نکرده بودیم.

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره اینکه برای جذب این دو بازیکن بالاخره کمیسیون باید پرداخت شود، اظهار داشت: خرید آنها قطعی شده، حتی اگر لازم باشد هزینه‌ای بابت‌شان پرداخت کنیم. در واقع برای نقل‌وانتقالات بزرگ، حتی رقم کمیسیون بیشتری باید پرداخت. من هیچ‌گونه رسوایی در این مورد نمی‌بینم که باشگاهی بدون صرف هزینه‌، بازیکن بگیرد.

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

وی همچنین درباره بحث تمدید قرارداد سرمربی ایتالیایی اینتر که قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل آینده منقضی می‌شود و اخیراً این تیم را به بیستمین قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا رساند، اظهار داشت: تمدید قرارداد اینزاگی را باید رسمی دانست. این در حدی است که ما دور یک میز خواهیم نشست و ظرف 5 دقیقه قرارداد او را تمدید می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید ۴۰ درصد شهریه می‌شود
  • حق پرستاری؛ چراغی که به خانه معلولان رواست
  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • هزینه بیمه ماشین در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • آغاز ثبت‌نام پشت‌کنکوری‌های متقاضی «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟