Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی اتفاقات اخیر در حوزه تئاتر کشورمان،  اعضای هیئت مدیره خانه تئاتر نامه ای را به شرح زیر برای وزیر ارشاد ارسال کردند:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر عباس صالحی

وزیر محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با توجه به اتفاقات ناگواری که به سیاق گذشته در حیطه هنر تئاتر رخ داده، توجه آن وزیر محترم را به نکات مطروحه‌ی زیر جلب می‌کنیم:
- کلیه نمایش‌های به صحنه رفته با مجوز مرکز هنرهای نمایشی اجازه اجرا می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس صیانت از مجوز‌های صادرشده با آن وزارتخانه است.
- در جهت خواسته‌ی تاریخی امنیت شغلی و روانی هنرمندان، مسئولیت‌پذیری جای خود را با مصلحت اندیشی شورای نظارت و ارزشیابی برای سخت گیری، ممیزی و یا حذف آثار عوض نکند.
- برخورد دور از شان با هنرمندان تئاتر را موضوعی ساده و شخصی تلقی نکنید. این امر ارتباط مستقیم با وظایف عرفی، مدنی و قانونی آن وزارتخانه داشته و شایسته است نسبت به آن حساس باشیم.
حمایت و مسئولیت پذیری حضرتعالی در دفاع از هنرمندان قابل ستایش بوده و خانه تئاتر ضمن حمایت معنوی و مادی از حقوق هنرمندان، حسن توجه آن وزیر محترم را در آینده نیز خواستار است.

هیئت مدیره خانه تئاتر

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری