Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، صبح امروز-سه شنبه- نمایشگاه آثار و تالیفات ایثارگران وزارت خارجه و نقش این وزارتخانه در دفاع مقدس با حضور وزیر امور خارجه کشورمان در مرکز مطالعات بین‌المللی و سیاسی وزارت خارجه افتتاح شد.

محمدجواد ظریف، سردار کارگر رییس حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، عباس عراقچی معاون وزیر خارجه و حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور از نمایشگاه نقش این وزارتخانه در دوران دفاع مقدس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمد جواد ظريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم در قالب سفر استانی دور دوم هیأت دولت در شهرستان میامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از زارع پور صبح پنجشنبه ساعت ۹ در ورودی شهر میامی برگزار می‌شود، افزود: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان میامی نخستین برنامه سفر وزیر ارتباطات در شهرستان میامی است.

فرماندار میامی با بیان اینکه افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت از برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم به شهرستان است، گفت: کلنگ زنی فیبر نوری میامی نیز با حضور وزیر ارتباطات انجام می‌شود.

آشوری از دیدار وزیر ارتباطات و وزیر معین سفر استانی دوم هیأت دولت به استان سمنان با نخبگان، موثران و فعالان حوزه‌های مختلف شهرستان میامی خبر داد و گفت: شورای اداری شهرستان میامی نیز با حضور زارع پور برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: برای بهره گیری بهتر از فرصت سفر استانی هیأت دولت، مشکلات و مطالبات شهرستان در طی نشست‌هایی با مدیران احصا و دسته بندی شده است.

کد خبر 6081530

دیگر خبرها

  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • کوبا: توقف تنش‌ها در خاورمیانه مستلزم آتش‌بس فوری در غزه است
  • وزیر دفاع آمریکا: آمریکا به دنبال تشدید تنش نیست