Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; آیت قیصربیگی طرح این گونه مباحث بی مبنا را برخلاف مصالح و آرامش استان دانست و گفت: افراد دلسوز در این شرایط بذر ناامیدی در جامعه نمی کارند.

قیصربیگی اشاره به تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور بر بازنشسته نبودن قاسم سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: اقای سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درحالیکه بارها در ارتباط با قضیه بازنشسته نبودن استاندار ایلام توسط مقامات مختلف کشوری و استانی و اخیرا توسط نماینده استان در مجلس شورای اسلامی بطور شفاف اظهار نظر شده است اما برخی کماکان علاقمند هستند با به راه انداختن بحث رفتن و نرفتن استاندار در عزم و اراده مسئولان استانی خلل ایجاد کنند.

قیصر بیگی اظهار کرد: در شرایطی که کشور و استان به وحدت و همدلی نیاز دارد، کسانی که به هر طریقی دست به حاشیه سازی می زنند، نمی توانند خود را حامی منافع مردم بدانند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: استاندار ایلام یکی از معدود مدیران است که جلسات خود را در اتاق شیشه ای برگزار کرد و اعتقاد راسخی به شفاف سازی دارد اما سرک کشیدن در پرونده ها و کش رفتن یک مدرک تحصیلی و انتشار آن به شیوه ای که از آن مستمسکی برای تخریب ساخته شود مذموم و غیراخلاقی است.

انتهای پیام/اس

 

 

 

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام می ماند

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام

استاندار ایلام از بازدید ۴۰ هزار نفر در قالب اردوهای روایت پیشرفت از مراکز صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اهمیت روایت پیشرفت دستاوردهای نظام و دولت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر در قالب تور گردشگری "اردوهای روایت پیشرفت" از اماکن صنعتی استان بازدید داشتند.

وی افزود: از این تعداد بازدید کننده هشت هزار نفر دانش‌آموز، و مابقی از اقشار مختلف شامل کارکنان و خانواده‌های آنان، دانشجویان، فرهنگیان، جامعه‌پزشکی، و هنرمندان بودند.

استاندار ایلام میانگین سنی بازدیدکنندگان در اردوهای روایت پیشرفت را ۱۸ تا ۲۵ سال عنوان کرد و افزود: بیشترین بازدیدها به ترتیب از پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز ایلام، کارخانه سیمان و پترو پالایش دهلران بوده است.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار زنگ انشا با موضوع روایت پیشرفت به صورت همزمان در سراسر استان ایلام نواخته شد و ۹۰ هزار دانش‌آموز در قالب این طرح، دستاوردهای را دولت را روایت کردند که به زودی از برگزیدگان در اجلاسیه استانی روایت پیشرفت تجلیل خواهد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: برگزاری دوره‌های ویژه برای تربیت راویان پیشرفت با اولویت نسل جوان در دستور کار قرار گرفته است.

بهرام‌نیا ادامه داد: برای نخستین بار دستاوردهای دولت سیزدهم در استان ایلام در ۶۰ برنامه ۱۲۰۰ دقیقه‌ای در شبکه استانی ایلام توسط استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها تشریح شد.

وی گفت: در این دولت حدود ۱۱۰ سفر شهرستانی انجام شده که بیشتر این سفرها در روزهای پنجشنبه و جمعه و یا روزهای تعطیل بوده که از نزدیک با مردم دیدار داشتیم، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ دیدار چهره به چهره با هزار و ۲۰ نفر از مردم در استانداری برگزار شده است، همچنین در سامانه سامد از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخ‌گوی مشکلات و مطالبات مردم به‌صورت تلفنی بودیم.

کد خبر 750196

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است نه سامانه مودیان
  • بغزیان در گفت و گو با قدس: اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است که دارایی و موجودی انبار آنها را شفاف می کند
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود