Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ پاسدارمحمد محمدی فرمانده سپاه رامسر از کشف یک انبار انواع نوشیدنی‌های غیرمجاز به ارزش بیش از ۲۶ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در این انبار قاچاق کالا انواع نوشیدنی‌های غیرمجاز تاریخ گذشته و تحریک کننده در این شهرستان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه رامسرگفت: کسانی که کالا‌ها را احتکار می‌کنند در رصد سپاه هستند و در صورت کشف احتکارکنندگان کالا قاچاق برخورد قضایی خواهند شد.

انتهای پیام /ر

هشدار سپاه رامسر به احتکار گنندگان کالای قاچاق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان انبار کالا‌های ملوانی در گناوه

مهدی مهرانگیز با اشاره به هماهنگی اقدام قضایی و ظابطین نیروی انتظامی در استان گفت: «در پی سرقتی که از انبار‌های کالای ملوانی صورت گرفت بلافاصله با اقدام قضایی و هماهنگی ظابطین این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و پس از دستگیری، متهمان به سرقت چند انبار کالا‌های ملوانی و منازل در شهر گناوه نیز اعتراف کردند.»

به گزارش میزان، وی افزود:در این اقدام، دونفر دستگیر شدند که به یک فقره سرقت از انبار لوازم صوتی تصویری و دو مورد انبار کفش اعتراف کردند که با دستورات قضایی بعد از کشف، اموال به مالباختگان مسترد شد.

مهرانگیز اظهار کرد: این افراد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر از همدستان این سارقین ادامه دارد همچنین ارزش اموال مسروقه ۷ میلیارد تومان از سوی شکات اعلام گردیده است.

وی با اشاره به اینکه متهمان با دستور قضایی روانه زندان شدند گفت: پرونده در شعبه اول بازپرسی شهرستان گناوه در حال رسیدگی است و اقدامات لازم جهت دستگیری سایر متهمان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی
  • کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد
  • انهدام باند سارقان انبار کالا‌های ملوانی در گناوه