Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@13:25:05 GMT

ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۲۵۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی و پایان تابستان ، هم اکنون ترافیک جاده منهی به مشهد مقدس و مناطق روستایی که در آنها آیین های ویژه سوگواری محرم برگزار می شود ، پر حجم و در برخی مناطق نیمه سنگین است . وی گفت : تعداد خودروهای فعلی در دو جاده روستایی حسن آباد سمنان و دهملای شاهرود با توجه برگزاری عزاداری هم اکنون زیاد و ترافیک نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رانندگان خواست با رعایت فاصله طولی از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی بپرهیزند و زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان ترافیک روستای حسن آباد سوگواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال بارش‌های سیل‌آسا و وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی، ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره‌کل، ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در محورهای مواصلاتی زاهدان، نصرت آباد، تفتان، خاش و حوزه سراوان مستقر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم انجام شده است و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی این روزها توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدارها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند، همچنین قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

کد خبر 744996

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز