Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@15:05:50 GMT

مرخص شدن 10 نفر از مصدومان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۳۵۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: ۱۰ نفر از مصدومان حادثه رانندگی آزاد راه کاشان که دیشب به بیمارستان‌های استان منتقل شده بودند، مرخص شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهانگفت: تصادف اتوبوس مسافربری با تریلی حمل سوخت در 5 کیومتری سرآسیاب نطنز ساعت 23:15 دقیقه دیشب رخ داد و اولین واحد امدادی اورژانس سه دقیقه بعد از این حادثه از پایگاه سرآسیاب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور راستین افزود: در این حادثه سه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس از کاشان، دو آمبولانس از اورژانس نطنز و یک آمبولانس از هلال احمر بادرود به محل حادثه اعزام شد.
وی گفت: ۲۷ نفر از مجروحان و مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های بادرود و شهید بهشتی کاشان منقل شدند که تاکنون ۱۰ نفر از آن‌ها پس از انجام اقدام‌های پزشکی و اطمینان از سلامت جسمی و روحی از این بیمارستان‌ها مرخص شدند.
راستین با اشاره به اینکه دو تن مصدوم این حادثه دچار سوختگی 30 و 50درصد شده اند، افزود: این افراد برای ادامه درمان به بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان (سوانح سوختگی) منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان حال مصدومان بستری شده در بیمارستان‌های کاشان و بادرود را مناسب ارزیابی کرد و گفت: احتمال افزایش آمار جان باختگان این حادثه بسیار کم است .
یک دستگاه اتوبوس مسافربری تعاونی هفت که از تهران عازم کرمان بود، دیشب در ۲۵ کیلومتری نطنز پس از برخورد با یک تانکر حامل سوخت گازوئیل واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت.
این حادثه در مجموع ۱۹ کشته و ۲۷ مصدوم داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما تصادف برخورد اتوبوس با تانکر سوخت مرخص مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به بارش باران سیل آسا در برخی شهرستان‌های استان گفت: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.


محمدنوید متقی افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.


جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وقوع سیل در کاشان  

 

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم