Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد غلامی، مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد که این تیم باید هر چه زودتر خودش را از پایین جدول جدا کند.

طرفداری-محمد غلامی، بازیکن سپیدرود در مورد شرایط فعلی سپیدرود بعد از برتری برابر ملوان در جام حذفی گفت:

تیم ما شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه سپیدرود بردی را در لیگ برتر به دست نیاورده است، حتماً باید این بازی را می‌بردیم تا شرایط روحی و روانی بازیکنان تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌هر حال این دربی حسایت‌های خاص خودش را داشت و خوشحالم که در این بازی مهم برنده شدیم تا به مرحله بعدی برویم. ما شانس خودمان را برای صعود به مراحل بالاتر امتحان خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، وی که در این مسابقه برای سپیدرود گل زد، خاطر نشان کرد:

من کار خاصی انجام ندادم و این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود. دوست دارم در هر بازی با گل زدن، پاس گل دادن یا انجام بازی تأثیرگذار، هواداران سپیدرود را خوشحال کنم. امیدوارم که در بازی‌های آینده هم بازی‌های خوبی انجام دهم. تیم ما واقعاً بعد از آمدن علی کریمی شرایط خوبی پیدا کرده و همه بازیکنان امیدوار هستند که بتوانیم نتایج قبلی را جبران کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که «آیا سپیدرود می‌تواند از انتهای جدول جدا شود؟»، تصریح کرد:

در حال حاضر مأموریت مهم ما جدا شدن از پایین جدول است. سپیدرود در شش بازی قبلی نتایج خوبی نگرفته و حالا باید جبران کنیم. در بازی بعدی هم باید به مصاف پرسپولیس برویم که بازی سختی است، ولی باید خودمان را آماده کنیم تا از پرسپولیس امتیاز بگیریم. تیم ما پتانسیل فنی خوبی دارد و امیدوارم خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!