Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری همایش بزرگ قرآنیان استان خبر داد و گفت: این همایش همزمان با ماه محرم و در راستای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، جلال قلعه شاخانی امروز در جلسه ستاد برنامه ریزی همایش قرآنیان استان با تسلیت ایام سوگواری سرو و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اظهار کرد: قرآن کریم کتاب آسمانی و هدایت برای بشریت است و توسل به آن راهگشای حل مشکلات جامعه بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر توسعه و ترویج بیشتر فعالیت های قرآنی در جامعه ادامه داد: قرآن بهترین نجات بخش انسان ها از گمراهی و ضلالت است و بشریت را از تاریکی و انحراف رها می سازد و سعادت بخش است.

 

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کردستان از برگزاری همایش بزرگ قرآنیان استان خبر داد و گفت: این همایش همزمان با ماه محرم و در راستای تقدیر از نخبگان قرآنی استان که سالهای متمادی از عمرسان را وقف قران و کلان وحی کردند، برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین عنوان کرد: رونمایی از سند توسعه قرآنی استان که براساس نظر و رأی فعالان و بزرگان قرآنی استان تنظیم شده است،  نیز همزمان با این ویژه برنامه پیش بینی شده است.

 

قلعه شاخانی، تهیه سند توسعه فعالیت های قران استان را گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی استان دانست و اعلام کرد: اگر مسیر حرکت ما در استان براساس اهداف این سند باشد به طور قطع پیشرفت خواهیم کرد.

 

وی به حضور چهره های ملی قرآنی کشور در این همایش نیز اشاره و خاطر نشان کرد: توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و حمایت از موسسه های که در این زمینه فعالیت می کنند، از اولویت ها و در دستور کار این اداره کل است.

 

در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگانی از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای مرکز استان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، در خصوص هر چه باشکوه برگزار شده همایش بزرگ قرآنیان استان بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی شیرخوارگان عزاداری امام حسین ع تعزیه خوانی عزاداری محرم خبرگزاری شبستان روزنامه های ورزشی روزنامه همایش قرآنیان سند توسعه قرآنی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز رقابت‌های فصل 24-2023 به پایان نرسیده است، به نظر می‌رسد که باید کم کم منتظر انتشار تصاویر پیراهن‌های جدید تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا و همکاری جذاب آنها با شرکت‌های بزرگ و سرشناس تولید لباس ورزشی باشیم.

بایرن مونیخ یکی از این باشگاه‌هاست که هر سال خیلی زود از پیراهن جدیدش برای فصل آینده رونمایی می‌کند و امسال هم به این سنت همیشگی پایبند بوده و پیش از پایان فصل جاری با همکاری آدیداس این تصاویر را  منتشر کرده که با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

این پیراهن تماما قرمز است و گفته می‌شود برای اولین بار در تاریخ این باشگاه است که از سه طیف متفاوت از رنگ قرمز در پیراهن اول بایرن استفاده شده است که نشانگر هویت، احساسات و اتفاقات و هیجانات هر بازی است.

به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این انتخاب ایجاد نوعی اتحاد بین بازیکنان حاضر در زمین و هوادارانی است که برای حمایت از این تیم روی سکوها حضور دارند و معمولا از رنگ قرمز برای یکدست کردن ورزشگاه آلیانز آرنا استفاده می‌کنند.

بازیکنان بایرن قرار است برای اولین بار در دیدار برابر ولفسبورگ که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • همایش بزرگ حجاج شاهرود
  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت