Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل- ایرنا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت:حامیان طرح اکرام ایتام در این استان امسال 18 میلیارد و 240 میلیون ریال کمک کردند.

صفر توحیدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هزار و 900 یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی حامیان طرح اکرام ایتام بهره‌ مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بیش از هفت ‌هزار حامی همواره در مناسبت‌های مختلف به یاری فرزندان معنوی خود می‌شتابند تا آینده‌ای روشن را برای آنها رقم بزنند.
او با بیان اینکه در پنج ماهه گذشته سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام در استان اردبیل بیش از 15 میلیارد و 220 میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند، اظهار داشت: بخش مهمی از کمک‌های نقدی حامیان در قالب جشن عاطفه‌ها و به منظور تهیه کیف، لوازم تحریر و پوشاک برای ایتام نیازمند اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه طرح محسنین نیز با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، اضافه کرد: در استان اردبیل پنج هزار خیر حمایت از 2 هزار و 658 فرزند مشمول طرح محسنین را برعهده گرفتند تا آنها نیز در کنار سایر همنوعان خود بتوانند به مقاطع بالاتر علمی دست یابند.
توحیدی ادامه داد: امسال حامیان این طرح در مجموع بیش از 10 میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود در استان اردبیل کمک کرده‌اند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در پنج ماهه نخست سال‌ جاری در این استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.
27 هزار و 465 خانوار با جمعیت 48 هزار و 847 نفر در استان اردبیل زیرپوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
6130/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد كمك به ايتام اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند

منصور انصاری گفت:  شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به سه پرونده، قاچاق سوخت به میزان ۶۴ هزار لیتر و ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل ۲ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر گازوییل به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در خودرو، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌ها متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین پیرامون پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال، عنوان کرد: شعبه رسیدگی کننده علاوه‌بر ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شعبه پرونده قاچاق یک هزار و ۶۶۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به جاسازی سوخت در ۱۶ گالن و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط گالن‌های حمل سوخت و سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت