Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:06:57 GMT

قواعد آموزش‌وپرورش باید به جد رعایت شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۶۸۲

قواعد آموزش‌وپرورش باید به جد رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل تبادار ظهر سه‌شنبه در شورای آموزش‌وپرورش استان با بیان اینکه شروع سال تحصیلی رویدادی بزرگ و نگاه به آموزش‌وپرورش موضوعی برجسته‌ است، تاکید کرد: نظام پرورشی باید همسان با آموزش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار فارس همچنین از متولیان آموزش‌ و پرورش استان خواست تا تمام توان خود را در سال تحصیلی جدید بر پرورش دانش آموزان متمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه آموزش‌وپروش را یکی ار محیط های امن برای تعلیم و تربیت فرزندان می‌دانیم، اما متاسفانه گزارش‌هایی اعلام می‌شود که امر پرورش دچار مخاطره و نگرانی شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه قواعد آموزش‌وپرورش باید به جد رعایت شود، یادآوری کرد: به عنوان مثال نباید با دیدگاه تجاری اینگونه وانمود شود که آزادی عمل در مدارس غیرانتفاعی وجود دارد.

وی با تصریح اینکه به مجموعه‌های پرورشی تعلیم داده شود تا زمینه ساز امور پرورشی در جامعه شوند، اضافه کرد: باید راهکارهایی در شورای آموزش‌وپرورش در خصوص امر پرروش اتخاذ و چندین جلسه خاص این موضوع نیز برگزار شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از حل مشکلات در آموزش‌وپرورش به معیشت کارکنان و معلمان گره خورده است، افزود: گرچه این موضوع بسیار مهم است اما نباید از امر پرورش غافل شد.

استاندار فارس همچنین خواستار صورت جلسه زمین‌های در اختیار دولت شد تا به بدون فوت وقت در اختیار آموزش‌وپرورش برای ساخت فضاهای آموزشی قرار داده شود.

وی یادآور شد: اگر در کمیسیون ماده ٥ توافقی مبنی بر واگذاری و یا عدم واگذاری ملکی حاصل شود، نمی‌توان خلاف قانون عمل کرد.

کد خبر 4406662

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس اسماعيل تبادار شورای آموزش و پرورش شیراز ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد مراسم عزاداری شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس ‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان در حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط از دیگر مسائلی است که ضرورت دارد به صورت ویژه مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد: توجه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی در سطح مدارس با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: بحث آزمون امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت‌دار فعلی آموزش و پرورش استان است که باید تمام امکانات لازم با تشکیل ستاد پیشتیبانی از آزمون برای این مهم فراهم شود.

استاندار سمنان گفت: در راستای ارتقای مسئولیت‌پذیری و تقویت احساس تکریم از مقام معلم، ضرورت دارد تا اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح استان با نقش‌آفرینی و محوریت دانش‌آموزان برگزار شود.

کد خبر 747556

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد