Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در آستانه آغاز مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون همه ورزشکاران دو و میدانی ایران را برای حضوری پرشور در این دوره از رقابت‌ها دعوت کرد. وی اظهار داشت: برای رونق و ارتقای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، همه ورزشکاران به خصوص قهرمانان ملی بایستی در این مسابقات حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عده‌ای از قهرمانان دوومیدانی به دلایلی از حضور در لیگ باشگاه‌ها سر باز می‌زنند، اما خودداری از حضور در مسابقات لیگ بی‌شک به لیگ دوومیدانی ایران همواره آسیب رسانده است. آیا در چندین سالی که تعدادی از قهرمانان در لیگ حضور نیافته اند، باشگاهی سراغ آنها رفته است؟ یا باعث ارتقای لیگ شده‌اند؟ این موضوع به جز آسیب رساندن به مسابقات دوومیدانی لیگ باشگاه‌های ایران دستاورد دیگری ندارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به مسئولیت سنگین ورزشکاران برجسته دوومیدانی ایران برای ارتقای سطح مسابقات لیگ تأکید کرد: ورزشکاران ملی و قهرمانان بزرگ دو و میدانی ایران با حضور در مسابقات لیگ می توانند به ارتقای سطح رقابت‌ها کمک شایانی نمایند. بی‌تردید یکی از مهمترین مسئولیت افتخارآفرینان ملی دو و میدانی، حضور پر رنگ در این رقابت ها است که این مهم باعث می شود دیگر ورزشکاران برای رقابت با آنها شور و اشتیاق داشته باشند و ماحصل این همبستگی، رونق و پویایی مسابقات لیگ و ادای دین آنها به دو و میدانی خواهد بود.

کیهانی در پایان به نقش مهم ورزشکاران ملی برای ایجاد انگیزه حضور حامیان مالی در لیگ دوومیدانی ایران گفت: حضور ملی پوشان، قهرمانان ملی و نامداران دو و میدانی ایران انگیزه حامیان مالی و بنگاه‌های اقتصادی را برای سرمایه گذاری و حمایت از باشگاه‌ها در لیگ دو و میدانی ایران ارتقا می دهد و حضور حامیان مالی نیز دغدغه ورزشکاران و قهرمانان را از بین می برند. فدراسیون دو و میدانی در سال جاری با باشگاه‌های متعددی برای حضور در مسابقات لیگ مذاکره کرده است و ظرفیت حضور همه ورزشکاران در لیگ وجود دارد. فدراسیون دو ومیدانی عملکرد همه ورزشکاران را در لیگ زیر نظر خواهد داشت و من از همه ورزشکاران، قهرمانان و ملی پوشان دو و میدانی ایران می خواهم با همدلی و همبستگی و حضور پرشور در مسابقات، به پویایی و رونق لیگ کمک کنند.

انتهای پیام/

168 / 168 دو و میدانی حسین کیهانی لیگ دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دو و میدانی حسین کیهانی لیگ دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد

مسئولان کارگزاری بیمه دال در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حمایت از ورزش بانوان؛ با حضور در اردوی تیم ملی، از تمرینات بانوان والیبال نشسته بازدید کردند و در ادامه از پیراهن تیم ملی رونمایی و با حضور مسئولین دال و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پیراهن ملی مسابقات به بازیکنان اهدا شد.

بانوان تیم ملی والیبال نشسته در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی آسیا به فینال رقابتها راه یافتند؛ ولی در مصاف با چین به مقام نایب قهرمان آسیا رسیدند.

در این دوره از رقابت‌ها، بانوان ملی‌پوش والیبال نشسته باید بتوانند مقام اول مسابقات را کسب کنند و تنها سهمیه باقیمانده برای شرکت در مسابقات المپیک را به دست آورند.

رقابت‌های انتخابی پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور چین در بخش بانوان با حضور تیم‌های ملی ایران، اسلونی، آلمان، اوکراین، ژاپن، مغولستان، تایلند و چین از پانزدهم تا بیست و دوم فرودین ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885238

دیگر خبرها

  • قهرمانی مریم طوسی در رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی (+عکس)
  • ثبت نام ۱۳ کاندیدا برای ریاست فدراسیون دوومیدانی
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • تداوم درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه