Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتورسازی "همکاری نکردن فدراسیون و سازمان لیگ با تراکتورسازان" را یکی از دلایل جدایی جان توشاک از این تیم تبریزی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، پس از جدایی بحث‌برانگیز جان توشاک، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای درباره این مساله توضیح داد. ایین بیانیه به شرح زیر است:تولید خبر

تسکین التهاب بهترین و مؤثرترین ابزار یک مدیر به هنگام بی‌نظمی و شکل‌گیری اطلاعات نادرست در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن احترام به‌ تمام رسانه‌های جمعی کشور، نویسندگان و خبرنگاران متعهد و آگاه اعلام می‌دارد که در چند روز گذشته پس از دیدار تراکتورسازی با صنعت نفت آبادان در جام حذفی، هجمه شایعات بیش‌ از اندازه موجب التهاب جامعه و بر هم ریختن آرامش تیم سرخ‌پوشان محبوب آذربایجان شد که تنها راه خنثی‌سازی آن سکوت و عدم‌تأیید یا تکذیب اخبار و شایعاتی بود که ذهن میلیون‌ها علاقه‌مند و هواداران واقعی تراکتورسازی را مشوش کرد. با نگاهی به تغییر موضع بسیاری از سایت‌ها در مورد استعفای توشاک که قبلاً آن را اخراج تعبیر می‌کردند به‌راحتی می‌توان ثابت کرد که چه کسانی دیروز آدرس غلط به مخاطبان و هواداران می‌دادند.

از آنجایی‌که تیم تراکتورسازی به گواه تاریخ همواره از بحران‌های بزرگی به‌سلامت عبور کرده، اکنون نیز با داشتن مالکی آگاه و محبوب و هواداران فهیم و صبور، ناآرامی‌های اندک پیش‌آمده از شایعات نادرست را پشت سر خواهد گذاشت و به‌یقین سربلندی و سرافرازی را نصیب پرشورترین هواداران ایران و جهان خواهد کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی با ابراز ناراحتی از وقایع پیش‌آمده جلسه‌ای با آقای جان توشاک سرمربی تیم برگزار کرد که راه‌های همکاری بهتر و مؤثرتر را برای به ثمر رسیدن آرزوها و آمال هواداران و تماشاگران تراکتورسازی که همانا قهرمانی در لیگ برتر ایران و حضور شایسته و سربلند در لیگ قهرمانان آسیاست بررسی نماید.

از آنجایی‌که هدف آقای توشاک و قول و قرار وی در حوزه قهرمانی تعریف‌شده بود، عدم همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال با این باشگاه که سه بازیکن خود را زودتر از موعد قانونی در اختیار تیم ملی قرار داد و تنها ۴۸ ساعت قبل از بازی آن‌ها را در اختیار گرفت، ضمن این که با درخواست یک روز تأخیر بازی تراکتورسازی با صنعت نفت موافقت نشد، باعث شد آقای توشاک این رفتارها را مانعی برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده بداند و ادامه فعالیت با چنین وضعیتی را به صلاح خود نبیند. با این وصف پس از بحث و گفت‌وگوهای مفصل در فضای کاملاً دوستانه و صمیمی درنهایت فصل جدایی فرارسید.

حال با توجه وقایع پیش‌آمده به اطلاع هواداران و علاقه‌مندان پرشور تراکتورسازی می‌رساند که تصمیمات اتخاذشده در زمینهٔ آقای جان توشاک و قطع همکاری وی با باشگاه تراکتورسازی شب گذشته دوشنبه ۲۶/۶/۹۷ صورت گرفته و بدیهی است که قبل از این تاریخ همه اخبار منتشرشده در این زمینه حدس و گمان نویسندگانی بوده که متأسفانه جز نگرانی و آشفتگی جامعه برآیندی نداشته است.

روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی هم با تأسی از قوانین حاکم بر فضای فرهنگی باشگاه و عدم انتشار مطالب نادرست و غیر واقعی در چند روز گذشته، هرچند موردانتقاد و بی‌مهری قرارگرفته و تهمت‌های ناروایی را متوجه خود دید، با این‌ وجود تلاش کرد تا حصول نتیجه واقعی و درست، آرامش و تمرکز تیم و باشگاه را حفظ نماید و از این طریق رسالت خود را مبنی بر پرهیز از شایعات و ارائه اطلاعات درست به مخاطبان و هواداران فهیم باشگاه محبوب تراکتورسازی به نحو احسن انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم فوتبال تراكتورسازي جان توشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متاسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شان هواداران ایرانی نبوده و متاسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تاکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.»

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این ماموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • صهیونیست ها این گونه مانع رسیدن آرد به مردم غزه می شوند (فیلم)