Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های پاراآسیایی از ۱۶ تا ۲۵ مهر در جاکارتا برگزار می‌شود و کاروان ایران در چهار گروه از چهارم مهر تا دهم ایران را به مقصد اندونزی ترک می‌کند.

به گزارش ایسنا، کاروان ایران با نام «خودباوری و امید» با ۲۰۹ ورزشکار و شعار «توکل و تلاش، ما می‌توانیم» در چهار گروه راهی بازی‌های پاراآسیایی می‌شود.

کاروان ایران در گروه اول و در قالب ۵ نفر از مسئولان که سرپرست کاروان را نیز شامل می‌شود به نام گروه پیشرو چهارم مهر و گروه دوم ۶ مهر برای انجام کارهای مقدماتی در دهکده بازی‌ها و ثبت نام از کاروان عازم جاکارتا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گروه سوم که شامل رسانه‌ها، گروه پزشکی و تعدادی از مربیان است ۹ مهر از طریق کوالامپور به جاکارتا می‌رود و گروه آخر که شامل ۲۹۲ ورزشکار است دهم مهر ساعت ۵ صبح با پرواز چارتر راهی جاکارتا خواهند شد.

پرچم ایران در دهکده بازی‌ها ۱۲ مهر ساعت ۱۴ به وقت محلی به اهتزاز درمی‌آید و افتتاحیه سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۱۴ مهر در جاکارتا برگزار می‌شود.

ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با ۲۰۹ ورزشکار و در ۱۳ رشته ورزشی شرکت کرده است و مسابقات ۲۱ مهر به اتمام می‌رسد.

کاروان ایران ۲۲ مهر به کشور بازمی‌گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند

حسین دستگردی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه ریزی برای سفر عمره زائران خراسان جنوبی اعزام دو کاروان ۸۵ نفره بوده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی کاروان دیروز چهارم اردیبهشت ماه با پرواز از شهرستان زاهدان به این سفر معنوی اعزام شدند، گفت: این کاروان از خواهران و برادران اهل سنت ما بودند.

دستگردی ادامه داد: برنامه ریزی بر این است که یک کاروان ۸۵ نفره دیگر روز ۱۳ اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه مشهد به عمره مفرده اعزام شوند که این زائران اهل تشیع هستند.

وی با تأکید بر اینکه زائران خراسان جنوبی اول به مدینه مشرف می‌شوند و بعد از آن به مکه و زیارت خانه خدا خواهند رفت، ادامه داد مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز خواهد بود که پنج روز را در مکه و پنج روز را در مدینه خواهند بود.

مدیر حج و زیارت خراسان چنوبی یادآور شد: امیدواریم همه زائران خراسان جنوبی در صحت و سلامت و با یک زیارت مقبول اعمال عمره مفرده خود را انجام داده و به وطن برگردند.

دستگردی یادآور شد: زمان اعزام زائران حج تمتع هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی به احتمال قوی دهه اول خردادماه خواهد بود.

کد خبر 6087223

دیگر خبرها

  • عیدیان راهی فینال شد
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند