Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@21:32:55 GMT

سهمیه‌ای برای هیئت‌های مذهبی تخصیص داده نشده است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۸۰۱

سهمیه‌ای برای هیئت‌های مذهبی تخصیص داده نشده است

حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، در پاسخ به اینکه چرا سازمان همچنان پس از گذشت 8 روز از محرم ارزاق هیئت‌ها را تحویل نداده است، اظهار کرد: متولی توزیع سهمیه هیئت‌های حسینی اداره غله است و سازمان صمت فقط نظارت بر توزیع را برعهده دارد.
وی بیان کرد: نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در تاریخ 19 شهریور به وزیر جهادکشاورزی ارسال شده اما تا کنون هیچ سهمیه‌ای از جهادکشاورزی به ما داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه عدم ابلاغ سهمیه هیئت مذهبی استانی نیست، افزود: امسال تاکنون به هیچ استانی سهمیه تخصیص داده نشده است.
متین گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان کاره‌ای نیست و فقط تقسیم‌بندی سهمیه داده شده را انجام می‌دهیم.
متین با اشاره به اینکه میزان نیاز هیئت‌های حسینی توسط اداره ارشاد و با توجه به تعداد هیئت اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: تأمین سهمیه بر عهده اداره غله و توزیع بر عهده اداره ارشاد و نظارت بر توزیع بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه در کشور 12 هزار تن برنج برای هیئت‌های مذهبی ابلاغ شده است، بیان کرد: تا کنون سهمیه استان ابلاغ نشده و حتی یک تن برنج هم به استان‌ها داده نشده است.
وی با بیان اینکه تا زمانی‌که سهمیه اختصاص نیافته سازمان صمت نمی‌تواند کاری بکند، ادامه داد: وزیر جهادکشاورزی تا کنون سهمیه‌ای را تخصیص نداده است و اگر تا پایان وقت امروز بدهند ما حاضریم تا غروب توزیع را انجام دهیم.
متین با اشاره به اینکه وضعیت استان در زمینه موجودی کالا خوب است، تصریح کرد: استان همدان کارخانه تولید روغن دارد و طی روز گذشته 4 محموله 10 تنی و امروز 5 محموله 10 تنی روغن توزیع شده است و فردا نیز توزیع خواهد شد که با این میزان نیاز استان تأمین می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه کالا در بازار به وفور وجود دارد، یادآور شد: هیئات مذهبی برنج را از بازار تهیه کرده و هر جا مشکلی وجود داشت، اعلام کنند.

امسال سهمیه‌ای برای هیئت‌های مذهبی داده نشده است
منصور رضوانی‌جلال رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه امسال سهمیه‌ای برای هیئت‌های مذهبی داده نشده است، گفت: سهمیه و نحوه توزیع کالا برای هیئت‌های مذهبی به استا‌ن‌ها ابلاغ نشده است.
منصوری با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار هنوز سهمیه هیئت مذهبی را ابلاغ نکرده است، ادامه داد: در استان همدان برنج، مرغ، روغن و گوشت به اندازه کافی توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: ظرف 2 ماه گذشته 200 تن گوشت قرمز منجمد و 450 تن مرغ در استان همدان توزیع شده اما درباره توزیع برنج دستورالعملی نیامده است.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان سازمان صنعت معدن تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در پیامی از کمبود داروی افسردگی ترازدون در داروخانه های های سطح کشور خبر داده و اعلام کرده که این موضوع سبب ایجاد نگرانی هایی در بین بیماران شده است.

در همین راستا، ناصر هیراد معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر برای رفع کمبود داروی افسردگی ترازودون در داروخانه ها٬ سازمان غذا و دارو اقدام به واردات کرده است.

وی بیان کرد: واردات داروی افسردگی ترازودون انجام شده و سازمان غذا و دارو منتظر جواب آزمایشگاه جهت اطمینان از سلامتی محموله های وارداتی است و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش٬ داروی ترازدون در بازار کشور توزیع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در حال حاضر یک شرکت داخلی هم در حال تولید داروی ترازدون است و واردات این دارو تا زمان متعادل شدن عرضه با تقاضا در بازار انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه