Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@15:28:31 GMT

نمايشگاه «اسناد محرم» در یزد برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۸۰۲

نمايشگاه «اسناد محرم» در یزد برپا شد

به گزارش ایکنا از یزد، همزمان با ماه محرم و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، نمایشگاه اسناد و تصاوير محرم در قالب 20سند در تالار اندیشه خانه لاری ها برپا شد.
اسناد نمایشگاه شامل اسناد بخشنامه شهربانی کل کشور درباره عزاداری ماه محرم، درخواست تهیه لباس برای فراشان برای شرکت در مراسم سوگواری سال 1294 قمری، اعلام وزارت ماليه در خصوص اعلام ايام تعطيل تاسوعا و عاشورا سال 1312شمسی، ممنوعیت تشکیل مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر سال 1315 قمری، دستور وزیر کشور به فرمانداری یزد در خصوص همکاری برای تهیه فیلم و عکس از تعزیه های ملی ایران سال 1346 شمسی، دستور تعقیب بخشدار اردکان به دلیل جلوگیری نکردن از برگزاری مراسم عزاداری محرم سال 1317 شمسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایشگاه از روز 26 شهریورماه، در تالار اندیشه خانه لاری ها واقع در محله فهادان، برپا شده و تا 3 مهرماه ادامه دارد و بازدید همه روزه از ساعت 8 تا 19 برای علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد یزد برپایی نمایشگاه اسناد محرم ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری این استان خبر داد.

حجت الاسلام هدایتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: البته مراسم شب قدر در تمامی مساجد استان برپا خواهد شد اما در ۶۸ نقطه همچون مصلی امام خمینی(ره) بجنورد یا امام زاده سید عباس بجنورد به صورت محوری برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مراسم هایی همچون ادعیه خوانی دعاهای جوشن کبیر و ... از برنامه های شب قدر در مساجد استان است.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم، خواندن نماز و مراسم قرآن به سر از دیگر برنامه هایی است که طی شب های قدر در استان برگزار می شود.

به گفته وی مراسم شب های قدر در مساجد استان از ساعت ۲۲ تا ۱:۳۰  بامداد برپا می شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان