Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@19:52:35 GMT

اظهار نظر جنجالی کی روش درباره روزبه چشمی خبرساز شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۸۳۵

ساعت24-قبل از آغاز جام جهانی فوتبال سرمربی تیم ملی ایران مصاحبه ای را انجام داده است که به تاریخ پیوست.

در دیدار استقلال با السد قطر در حالی که تمامی استقلالی ها و طرفدارانفوتبال ایران به امیدی صد چندان برای صعود استقلال دست یافته بودند ناگهان روزبه چشمی با انجام حرکتی عجیب آب سردی بر پیکره تمامی بازیکنان و طرفداران ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمی از این دست اشتباهات در طول دو سال اخیر کم نداشته است و با حرکات گاه و بی گاه خود تمامی شاکله آبی پوشان را بر هم ریخت.

کارلوس کی روش چند روز قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دلیل انتقادات تندی که علیه انتخاب روزبه چشمی‌ در تیم ملی ایران صورت گرفته بود مصاحبه ای را در حمایت از این بازیکن انجام داد که اکنون حالتی تاریخی و طنزگونه به خود گرفته است. سرمربی پرتغالی تیم ملی ایرانچشمی را مدرن ترین مدافع فوتبال ایران در ۱۰ سال اخیر دانست.

حال باید دید اینگونه نظرات آیا جای کارشناسی را باقی خواهد گذاشت و یا اینکه باید به حال خودمان افسوس بخوریم که این مربی چنین طرز فکری را در مورد فهم فوتبالی ما ایرانی ها دارد. با هر عقل و منطقی نمی توان اشتباهاتنه چندان کم تعداد چشمی را در حد یک مدافع جهانی به حساب آورد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان

روزبه صفری بوکسور بهشهری در پیکار‌های بین المللی بوکس قرقیزستان در وزن ۹۲+ کیلوگرم روزبه صفری، عنوان سوم را به دست آورد.

وی پس از کسب پیروزی الیم بیکو از قرقیزستان مقابل رمضان کارانکوف از روسیه ایستاد.

صفری در حالی که راند نخست را برنده شده بود، به دلیل پارگی اَبرو و با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد تا با مدال برنز به کار خود پایان داد.

تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد که یک نشان برنز از مازندران هم در میان آن بود.

بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند و روزبه می‌خواهد مثل مربی بابلسری تیم ملی مهدی طلوتی، جاسم دلاوری و انوشیروان نوریان، از جمع بوکسور‌های مازنی در تاریخ المپیک‌ها باشد که روی رینگ پاریس مشت می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد