Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@19:12:59 GMT

دستگیری عضو شورای شهر بناب

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۸۶۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک عضو شورای پنجم اسلامی شهر بناب، به اتهام ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب دستگیر شد.

ولایی رئیس شورای اسلامی شهر بناب ضمن تایید خبر دستگیری یک عضو این شورا گفت: دستگیری عضو شورای پنجم شهر بناب در ارتباط با پرونده مالی شهرداری بناب در سال ۱۳۹۵ است و هیچ ارتباطی به دوره جدید شورا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر ولایی افزود: با صحبت هایی که با مسئولان امر صورت گرفته است، پرونده شهرداری بناب مراحل آخر خود را طی می کند و قرار است بزودی این پرونده تکمیل و در نهایت بسته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب همچنین اظهار امیدواری کرد با رسیدگی به این پرونده آرامش و ثبات به شهرداری بناب برگردد. رئیس شورای اسلامی شهر بناب همچنین گفت: شورای شهر بناب طرح افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه انواع تاکسی و همچنین سرویس مدارس بناب را در سال ۱۳۹۷ تصویب کرد.

ولایی افزود: به دنبال این مصوبه قرار است ۱۱ درصد این افزایش در اختیار رانندگان و ۴ درصد نیز در اختیار مدارس قرار گیرد.

وی سپس با رد درخواست واگذاری سرویس مدارس به شرکت خصوصی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر واگذاری سرویس مدارس به شرکت خصوصی را رد کرده و قرار است رانندگان مستقیم با مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان قرارداد ببندند و شورای شهر واگذاری این امور به شرکت را رد می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در عین حال تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی شهرستان موظف به همکاری بر اساس مصوبه شورای شهر بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص با عاملان آن طبق مقررات رفتار و برخورد خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌ شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول