Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@11:01:10 GMT

نگاهی به ویژگی‌های جبهه حق و باطل

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۹۶۷

نگاهی به ویژگی‌های جبهه حق و باطل

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد دوشنبه، 26 شهریور در جمع عزاداران حسینی در مسجد سید بحرالعلوم بروجرد با اشاره به مبارزه حق و باطل و ویژگی‌های جبهه حق اظهارکرد: ایمان، تقوا، محبت و بصیرت از ویژگی‌های جبهه حق است؛ در مقابل عیش و نوش و مقام‌پرستی، ظلم و جنایت از ویژگی‌های جبهه باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حق، عدالت و انصاف را از ویژگی های جبهه حق دانست و تصریح کرد: مبارزه حق و باطل مبارزه‌ای دائمی بوده و سرانجام حق پیروز است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که عاشورا تجلی جنود رحمان در مقابل جنود شیطان است، افزود: در عاشورا دو صف حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند.
آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر این‌که کربلا نمایشی از صف‌کشی دو جبهه حق و باطل بود، ادامه داد: یک جبهه اوج عظمت، فداکاری، شجاعت و حق‌طلبی و یک جبهه هم اوج گستاخی، خونخواری و ظلم بود.
وی با اشاره به این‌که گروه حق دعا و عبادت، حق‌خواهی و حق‌پرستی، غیرت، حماسه، عزت و کرامت را سر لوحه قرار داده‌اند، گفت: این گروه دارای ویژگی‌هایی همچون صداقت، پاکی، عدالت، دین داری و ولایتمداری هستند.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: جبهه باطل به‌دنبال دنیا‌خواهی و دنیاپرستی و عیش و نوش بوده و سرگرم لهو و لعب است، زبونی و پستی و ذلت و دین‌فروشی و ولایت سیتزی از دیگر ویژگی‌های گروه باطل است.
وی با بیان این‌که امروز دو جبهه مقاومت اسلامی و استکبار جهانی مقابل هم هستند، گفت: مقاومت اسلامی به رهبری ایران به‌دنبال حق است و استکبار جهانی به رهبری آمریکا به‌دنبال تعدی و چپاول است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر این‌که مستضعفان و عدالت‌خواهان در یک طرف قرار گرفته‌اند، افزود: حق همیشه ثابت و پیروز است و باطل همیشه نابود شدنی است.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که الگوی جبهه مقاومت اسلامی امام حسین(ع) است و الگوی استکبار جهانی یزیدیان است، اظهارکرد: باید راهی که امام حسین به ما نشان داد را ادامه دهیم. این راه، راه عزت و شرافت است.
وی با اشاره فشارهای اقتصادی و شرایط معیشتی امروز، گفت: با این وجود مردم عزت، دین، کرامت و بزرگی خود را نمی‌فروشند چون در جبهه امام حسین(ع) قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی محرم آیت الله میرعمادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای زمان و مکان اجرای برنامه شب‌های قدر در اردبیل را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای برنامه شب‌های قدر اردبیل را اعلام کرد؛ در این اطلاعیه آمده است:

«ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی، برنامه مراسم شب‌های قدر در محل مصلّی امام خمینی (ره) اردبیل به شرح زیر اعلام می‌شود:

اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱:۳۰، سخنرانی آیت‌الله سید حسن عاملی ۲۲:۳۰ و احیا شب‌های قدر توسط معظم له پس از سخنرانی آغاز خواهد شد، هم چنین تمهید مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین عزیز توسط اتوبوس‌های شهرداری از ساعت ۲۰:۳۰ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی حضرت آیت الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.»

کد خبر 739802

دیگر خبرها

  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • بخشش باید فرهنگ گدایی را ریشه‌کن کند
  • سوال پانزدهم طرح «زندگی با آیه ها»
  • مسابقه دومیدانی در جبهه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)+فیلم
  • نیم نگاهی به یاران و تربیت یافتگان مکتب امام حسن مجتبی علیه السلام
  • امام حسن(ع) همواره بر حفظ جبهه بندی حق و باطل تاکید داشتند
  • هدایت محبت‌آمیز و نور در وجود امام حسن (ع) و قرآن کریم