Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا رضایی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تسلیت شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش اظهار داشت: پلیس راهور د محدودیت‌های ترافیکی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مطابق با تاسوعا وعاشورای حسینیدر اطراف گلستان شهدا  در نظر گرفته است.

وی افزود: همچنین محدودیت‌های ترافیکی رژه نیروهای مسلح برای آغاز هفته دفاع مقدس از ساعت ۲۴ جمعه در محورهای مشرف به گلستان شهدا اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس در روز یکشنبه طرح ویژه ترافیکی با حضور صد در صدی نیروهای راهور و انتظامی داریم و هماهنگی با شهرداری و آموزش و پرورش انجام شده است، ابراز داشت: در روز اول مهر ماه خیابان‌های مرکزی ترافیک‌های فراوانی را داریم و شهروندان به ویژه والدین دانش اموزن نیز باید در مدیریت موضوع به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که دانش آموزان از سیستم حمل و نقل عمومی مانند مترو، بی.آر.تی و اتوبوس برای دانش آموزان استفاده کنند که موجب ایجاد نشاط برای دانش آموزان نیز می‌شود.

کشته شدگان تصادفات درون شهری اصفهان ۲۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است

رضایی با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست سال ۱۷۳ جان باخته تصادفات درون شهری داشتیم که نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است، ابراز داشت: کشته شدگان تصادفات درون شهری اصفهان به دلیل میزان بالای تصادفات موتور سیکلت ۲۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی موتورسیکلت‌ها را راکبان مرگ توصیف کرد ابراز داشت:  میانگین سن مرگ و میر ناشی از تصادفات موتورسیکلت‌های استان اصفهان بین ۱۵ تا ۳۰ سال است و  بر این اساس برای مدیریت موضوع و کاهش این تصادفات نیازمند همکاری دستگاه‌ها و مردم و همیاری رسانه‌ها هستیم.

 استان اصفهان در زمینه تصادفات زیاد موتورسیکلت در معرض انتقاد کشور است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: حتی در استان‌هایی با تعداد موتورسیکلت‌های بیشتر تلفات بسیار کمتر از اصفهان است و با توجه به این موضوع استان اصفهان در زمینه تصادفات زیاد موتورسیکلت در معرض انتقاد کشور است.

وی با بیان اینکه در پنج ماه امسال ۱۲۰ هزار نفر به دلیل عبور از چراغ قرمز در شهر اصفهان جریمه شدند، بیان داشت: در حوزه تخطی از سرعت مطمئنه نیز ۳۲۰ هزار مورد اعمال قانون داشته ایم.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار جلد انواع گواهینامه پایه یک، پایه دو و پایه سه چاپ و صادر شده است، ابراز داشت: در پنج ماه امسال ۸۶ هزار و ۵۵۰ انواع خودروهای سبک و سه هزار و ۲۱۰  دستگاه موتورسیکلت شماره گذاری شده است.

اسقاط ۶۸۵۸ دستگاه خودروی فرسوده سبک و ۷۴۶ دستگاه خودروی سنگین

وی با اشاره به اینکه در این مدت همچنین شش هزار و ۸۵۸ دستگاه خودروی فرسوده سبک و ۷۴۶ دستگاه خودروی سنگین اسقاط شده است، ابراز داشت: در پنج ماه اول سال ۹۷ یک هزار گواهینامه به دلیل انجام تخلفات بیست گانه حادثه ساز و دریافت حداکثر نمره منفی ضبط شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به توقیف پنج هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو با بیش از یک میلیون تومان جریمه و به دلیلی بی توجهی پلیس در خصوص پرداخت به موقع جریمه در پنج ماه نخست امسال در استان اصفهان بیان داشت: در پنج ماه امسال با ۱۳ هزار خودرو فاقد معاینه فنی برخورد شد.

کد خبر 4406682

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور رضا رضایی سانحه تصادف موتور سیکلت ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز مراسم عزاداری مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو بااشاره به اینکه سال گذشته ۱۸۲ هزار و ۷۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان برقرار و از این تعداد ۵۷ هزار و ۴۴۹ تماس به اعزام منجر شد، گفت: بر این اساس میزان کل تماس‌ها و تماس های منجر به اعزام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن به ترتیب یک و چهار درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی مجموع مأموریت‌های شهری و جاده‌ای استان را طی سال گذشته ۶۴ هزار و ۲۲۳ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۴۰ هزار و ۲۹۷ مأموریت شهری و ۲۳ هزار و ۹۲۶ تماس جاده‌ای بود که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲ و پنج درصد افزایش دارد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: در مدت یاد شده آمار ماموریت‌های ترافیکی شهری استان ۲۷ هزار و ۸۴۲ مورد با هفت هزار و ۸۳۰ مصدوم و ماموریت‌های غیرترافیکی شهری نیز ۱۲ هزار و ۴۵۵ مورد با ۲۹ هزار و ۳۴۷ مصدوم بوده است.

به گفته تقی لو ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای استان ۱۴ هزار و ۴۸۶ مورد با هشت هزار و ۵۳۶ مصدوم و ماموریت‌های غیرترافیکی جاده‌ای نیز ۹ هزار و ۴۴۰ مورد با ۱۵ هزار و ۳۱۲ مصدوم بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سراسر استان زنجان است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، گفت: هم اکنون مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به طور میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده است.

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد