Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@01:17:26 GMT

دو تیم سابقا لیگ برتری دیگر در مسیر نابودی!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۱۰۲۲

به گزارش ایلنا، کمیته مسابقات اعلام کرد: با توجه به عدم حضور صبای قم در دو دیدار از ‌رقابت های لیگ دسته دوم در فصل جاری برابر تیم های مس شهربابک و بعثت کرمانشاه تیم صبای قم از جدول مسابقاتی کنار ‌گذاشته می شود و این تیم به دو رده مسابقاتی پایین تر سقوط می کند. همچنین پرونده جهت اتخاذ تصمیم های بعدی به مراجع ذی ‌صلاح ارجاع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم راه آهن تهران به دلیل عدم حضور در ۲ دیدار از رقابت های لیگ دسته دوم در فصل جاری برابر تیم های مقاومت ‌تهران و شهرداری بم، تیم راه آهن نیز از جدول مسابقاتی کنار گذاشته می شود و راه آهن هم به دو رده مسابقاتی پایین تر سقوط ‌می کند و پرونده جهت اتخاذ تصمیم های بعدی به مراجع ذیصلاح ارجاع می شود.‌

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صبای قم راه آهن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست

ایال ماگاد نویسنده صهیونیست معروف گفت که نتانیاهو باعث نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، ماگاد با بیان اینکه نتانیاهو متعصب و دیکتاتوری است که رژیم صهیونیستی را دارایی خصوصی خود می‌داند، افزود: او چنان به کنترل عادت دارد که نمی‌تواند بپذیرد که شخص دیگری جای او را بگیرد.

این نویسنده صهیونیست خاطرنشان کرد که کنار رفتن از کابینه برای نتانیاهو به منزله انتقال مالکیت یک ملک است.

انتقادات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی افزایش می‌یابد که شهرک‌نشینان صهیونیست نیز دیگر به او اطمینان ندارند. در همین راستا  یک نظرسنجی جدید نشان داد که دو سوم صهیونیست‌ها ادعای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها به پیروزی قریب الوقوع در جنگ ادامه دار بیش از ۶ ماهه خود در نوار غزه نزدیک شده اند را باور ندارند.

۶۸ درصد صهیونیست‌ها وقتی نتانیاهو می‌گوید که این رژیم یک قدم تا پیروزی فاصله دارد، این حرف را باور ندارند. در حالی که ۱۶ درصد گفتند به نتانیاهو اعتقاد دارند، بقیه پاسخ دادند که نمی‌دانستند یا از پاسخ دادن خودداری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • نابودی بزرگترین دشت لاله‌های واژگون کشور، خیلی دور، خیلی نزدیک
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • نابودی آفت سن غلات مزارع رشتخوار
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • لیگ یک/ داماش گیلان یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد
  • هجوم ملخ های مراکشی به مزارع در تخار