Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فوت جمعی از هم وطنانمان در سانحه تصادف و آتش سوزی اتوبوس مسافربری با تانکر حامل مواد سوختی در محور کاشان - نطنز را تسلیت گفت و برای بازماندگان شفای عاجل را آرزو کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی در پیامی جان باختن جمعی از هم وطنانمان در سانحه تصادف و آتش سوزی اتوبوس مسافربری با تانکر حامل مواد سوختی در محور کاشان - نطنز را تسلیت گفت و برای بازماندگان شفای عاجل را آرزو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع سانحه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل مواد سوختی در محور کاشان - نطنز که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان در ایام سوگواری سالار شهیدان شد موجب تاسف و تاثر ملت شریف ایران گردید.

اینجانب ضمن اظهار همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده و طلب رحمت و مغفرت برای جان باختگان، شفای کامل و سلامتی مصدومین این حادثه را از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.

همچنین لازم است مسئولین استانی و دستگاه‌های ذیربط در رسیدگی به آلام داغدیدگان و روند درمانی آسیب دیدگان اقدامات لازم را مبذول کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی لاریجانی رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی تصادف اتوبوس مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران