Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:44:27 GMT

‌بیمه حوادث گروهی دانشجویان دانشگاه تهران تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۱۰۷۵

‌بیمه حوادث گروهی دانشجویان دانشگاه تهران تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، قرارداد بیمه حوادث گروهی دانشجویان دانشگاه تهران در تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدای سال تحصیلی جدید تمدید شد.

تمامی هزینه‌های قرارداد از سوی دانشگاه تهران پرداخت شده و بیمه برای دانشجویان رایگان است.

پوشش بیمه‌های حوادث گروهی شامل هزینه خدمات بستری و بیمارستان ناشی از حادثه تا سقف ۵۰ میلیون ریال، هزینه نقص عضو ناشی از حادثه تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال، هزینه فوت ناشی از حادثه تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال است و دانشجویان باید برای استفاده از بیمه، اصل صورتحساب بیمارستانی با مهر بیمارستان، نسخه‌های پزشکی با مهر پزشک و درمانگاه مربوطه، تمامی مدارک پزشکی دال بر بروز حادثه و کپی کارت ملی خود را به کارشناسان اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4406599 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه حوادث دانشجویان دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی کارشناسی ارشد دانشگاه های ایران دوره دکتری منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی خوابگاه دانشجویی کنکور 97 مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد