Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@08:19:56 GMT

کمبود قير يکي از موانع کندي طرح هاي عمراني است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۱۱۱۰

کمبود قير يکي از موانع کندي طرح هاي عمراني است

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - شهردار کنگاور با اشاره به کمبود قير و قيمت پنج برابري آن در حال حاضر گفت: يکي از موانع کندي طرح هاي عمراني شهرداري کنگاور کمبود و گراني قير است.

رامين صادقي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با وجود اين گراني و کمبودها، شهرداري آسفالت و تعمير معابر شهر را در اولويت خود قرار داده و در نيمه اول امسال اقدامات خوبي در اين راستا انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از راه اندازي کارخانه آسفالت، آسفالت و تعمير 84 هزار متر معابر سطح شهر، بازگشايي سه معبر جديد، اجراي 6 هزار متر موزائيک و سنگ فرش، زيرسازي و آسفالت 2 محله با خريد 12 هزار تن آسفالت، پنج هزار تن شن و ماسه و 800 تن قير را از جمله اين اقدامات ذکر کرد.
او جلب رضايت مردم و ارائه خدمات بهتر و بيشتر و مطلوب به شهروندان را در اولويت کاري شهرداري کنگاور دانست و گفت: در اين راستا از همه توان و ظرفيت مجموعه شهرداري استفاده مي کنيم.
وي به افزايش بودجه شهرداري در سال جاري نيز اشاره کرد و گفت: سال گذشته بودجه شهرداري 9 ميليارد تومان بود که اين رقم امسال به 20ميليارد تومان افزايش يافته است که اين افزايش منجر به فعاليت 2 برابري شهرداري در راستاي تحقق طرح ها و برنامه هاي عمراني و افزايش 40 درصدي خدمات به شهروندان شده است.
او تصريح کرد: با توجه به جمعيت حدود 50 هزار نفري شهر کنگاور، سرانه هر نفر حدود يک ميليون و 800 هزار ريال است.
شهردار کنگاور در ادامه ساماندهي نيروي انساني براي ارائه خدمات بهتر و جلب رضايت عمومي را يکي از اقدامات شهرداري در سال جاري ذکر کرد و گفت: با توجه به رکود اقتصادي حاکم بر شهرداري ها، سامان دادن به منابع مالي و وصول مطالبات شهرداري در اولويت قرار گرفته است.
صادقي به عدم وصول کمک هاي دولتي به شهرداري کنگاور نيز اشاره کرد و افزود: شهرداري با وجود مشکلات مالي که با آن مواجهه بود اما تاکنون در پرداخت حقوق، عيدي و سنوات کارکنان مشکل حادي نداشته است.
وي همچنين رنگ آميزي و جدول کاري هشت هزار متر معابر سطح شهر، ساماندهي مزار شهدا، احداث گلخانه گل و گياه، نصب 500 پايه روشنايي و خريد 300 پروژکتور برق، تعمير ساختمان آتش نشاني، ديوار کشي، رنگ آميزي و تعمير ماشين آلات شهرداري را از ديگر اقدمات شهرداري اعلام کرد.
راه اندازي کشتارگاه ذبح با سردخانه، کاشت 15 هزار اصله نهال و انجام انواع برنامه هاي فرهنگي، مذهبي و ملي از ديگر برنامه هاي شهرداري کنگاور در نيمه نخست امسال بوده که شهردار به آن اشاره کرد.
شهر کنگاور با 50 هزار نفر جمعيت در 90 کيلومتري شرق کرمانشاه قرار دارد.
3209/3033
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و گفت: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

 حسن عسکری، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری سنندج در حوزه توسعه فضای سبز، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، نهضت آسفالت و غیره، اظهار کرد: اقدامات خوبی طی ۲ سال اخیر در این حوزه‌ها انجام گرفته که امیدواریم امسال نیز این روند با قدرت استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه وظیفه هیئت تطبیق، تطبیق مصوبات با قانون است، افزود: هیئت تطبیق با اعضای شورای شهر نهایت همکاری را دارد این در شرایطی است که مسئولیت این مصوبات متوجه اعضای هیئت تطبیق است.

فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و ادامه داد: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

وی به اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری توسط شهرداری هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح توسط شهرداری و با همراهی دستگاه‌های مختلف شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیک در سطح شهر باشیم.

وی رفع مشکل اراضی قولنامه‌ای در سنندج را ضروری خواند و گفت: اختصاص سهمی برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج که طیف قابل توجهی را شامل می‌شود به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهور دنبال شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان