Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدتراب میری روز سه شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال اظهار کرد: تلاش دامنه داری طی ماه های گذشته برای جذب تسهیلات اشتغال روستایی در این استان صورت گرفت که در نهایت موفق شدیم ۶۲ درصد از این تسهیلات در نظر گرفته شده را جذب کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به نقش حوزه کشاورزی در ایجاد اشتغال حدود ۴۶ درصد از مجموع تسهیلات اعطایی اشتغال روستایی به این حوزه تخصیص یافت که در نهایت در مرحله نخست موفق شدیم ۶۲ درصد آنرا جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: ۱۰۲۳ طرح با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در فاز نخست واگذاری تسهیلات اشتغال روستایی به استان ایلام در زمینه های باغات ، مکانیزاسیون دامپروری، دام و طیور و عشایری تخصیص یافت.

میری ابراز داشت: تلاش مجموعه این سازمان استفاده بهینه از منابع آبی و خاکی با بهره برداری مناسب از آب های موجود به منظور آبی کردن اراضی است و در این مسیر نیز گام های بلندی برداشته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای پروزه های بزرگی که در استان در جهت افزایش زمین های زراعی آبی در چارچوب طرح های سامانه گرمسیری در حال انجام است شاهد تحول بزرگی در میزان سطح زیر کشت و تولیدات کشاوری در استان ایلام باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی ایلام ارائه آموزش های نوین کاشت ، داشت و برداشت و همچنین کشت محصولاتی که دارای ارزش افزوده بالاتری بوده و متناسب با شرای آب و هوایی استان باشد را از رویکردهای این سازمان در استان برشمرد.

کد خبر 4406714

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بانکی جهاد کشاورزی ایلام ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز مراسم عزاداری مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست.

مریم طهماسبی ۵ اردیبهشت در بازدید از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستای ایزی شهرستان سبزوار اظهار کرد: هدف وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی با هدف کمک به اقتصاد خانوار روستایی است.

وی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست و تصریح کرد: در طرح زنان کارآمد روستای سرآمد تلاش می‌شود با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه امکان‌پذیر نماییم.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار هم در این بازدید گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

علی اصغر امانیان خاطرنشان کرد: زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالیت‌های زنان روستایی روستای ایزی شهرستان سبزوار در طرح زنان کارآمد، روستای سرآمد بازدید کردند. بازدید از چند پروژه‌ی تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت‌آباد از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی