Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:56:34 GMT

توزیع گوشت قرمز با قیمت دولتی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۱۲۵۴

توزیع گوشت قرمز با قیمت دولتی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه هر روز گوشت یخی به بازار تزریق می‌شود افزود: هفته ای دو نوبت گوشت قرمز گرم که قیمت گوشت یخی 29 هزار تومان و گوشت گرم 42 هزار تومان است توزیع می شود.
وی درباره افزایش قیمت گوشت قرمز اظهار  داشت:  صادرات دام ممنوع است و ممکن است از شهرهای مرزی قاچاق شود اما برای تعادل بازار گوشت قرمز به صورت منجمد و گرم توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین ادامه داد: هم اکنون  گوشت یخی برزیل با ارز 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می‌شود و 29 هزار تومان به ازای هر کیلو در چهار فروشگاه شهر همدان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ظرفیت توزیع گوشت قرمز افزایش یافته است، بیان کرد: گوشت گرم نیز از 38 هزار و 500 تا 42 هزار تومان در سطح شهر توزیع می‌شود تا بازار به تعادل برسد.

وی اظهار داشت:هیچ فروشگاه و واحد صنفی اجازه فروش گوشت یخی آزاد را ندارد و اگر گوشت یخی با قیمتی بیش از نرخ دولتی توزیع شود از مبادی غیر قانونی وارد بازار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه روغن نباتی جامد با بسته‌ بندی حلبی در بازار کاهش یافته است، افزود: روغن  حلبی به دلیلی تعطیلی دو کارخانه اطلس و جهان با کمبود مواجه شده و بسته ‌بندی فلزی هم کمیاب شده و قیمت آن افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه یکشنبه گذشته 50 تن و دوشنبه 40 تن روغن نباتی مایع به بازار تزریق شد، خاطر نشان کرد: دیروز نیز 50 تن روغن نباتی مایع توزیع شد و هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

انتهای پیام/ا.م

گوشت قرمز با قیمت دولتی توزیع می شود 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول