Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:36:33 GMT

درباره سوپرمن که غول آهنی را از پا در آورد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۱۲۹۴

درباره سوپرمن که غول آهنی را از پا در آورد

پرسپولیس مهمترین بازی زندگی اش تا این زمان را برد آن هم به دراماتیک ترین شکل ممکن و نقش اول این فیلم ابرقهرمانانه سوپرمن با شنل سرخ رنگ بود.

به گزارش" ورزش سه" امروز و چند ساعت بعد از آن صعود دلچسب برابر غولِ الدحیل، هنوز هم می توان به این فکر کرد که گل اول پرسپولیس کلید این بازی بود. دقیقه 57 بازی است و تیم در زمین خودش و مقابل چشم هشتاد هزار تماشاگر یک هیچ عقب است و دارد حذف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نجات از حذف باید سه گل به تیمی بزند که تا به حال نباخته است. به تیمی که در 9 بازی اخیرش 9 برد به دست آورده و در هر بازی میانگین 2.5 گل زده است. تیمی که العین را با 8 گل درهم کوبیده و تقریبا تمام تیم های ریز و درشت را غرب آسیا را برده بود را باید در یک نیمه سه گل می زد. با کمترین نیرو روی نیمکت برانکو تنها به نیرو و توان یازده بازیکن درون زمین چشم داشت.


دقیقه 57 بازی ، سوپرمن شنل قرمزش را به تن کرد و در یک چشم به هم زدن خودش را از مقابل دروازه خودی به شش قدم حریف رسید. توپ با سرعت از نقطه کرنر شلیک شد، بازیکنان همه در هجده قدم جمع شده اند و روی هوا می پرند تا به توپ ضربه بزنند. منشا زودتر رسید اما توپ با سرعت از دستش فرار کرد چرا که می دانست باید کجا برود. در بین راه بازیکنان دیگر هم تلاش کردند او را بگیرند اما توپ با سرعت همه را جا گذاشت و آمد نشست روی پای سوپرمن و بنگ. ضربه با پای چپ و توپ خوشحال ماموریت را با در آغوش گرفتن و بوسیدن تور دروازه به پایان رساند.

 


سوپرمن کسیت


داستان سیدجلال حسینی و پرسپولیس اما داستانی جالب و پر اتفاق است. او فوتبال حرفه ای را از تیم ملوان آغاز کرد و بعد از سه سال و وقتی در پایان لیگ چهارم به دنبال مقصدی بزرگتر بود ، پرسپولیس او را می خواست اما دوستان علی پروین به جای سیدجلال حسینی ، سیدمحمدحسینی را به تمرین پرسپولیس بردند. سیدجلال هم در حالی که پرسپولیسی ها با بنجل های پانامایی مذاکره می کردند او به سایپا رفت و 4 فصل در این تیم بازی کرد و یک قهرمانی در لیگ برتر با این تیم به دست آورد. او اما در لیگ نهم و در حالی که علی دایی به شدت دنبال جذب او بود به سپاهان رفت تا با این تیم در سه فصل سه قهرمانی لیگ برتر به دست آورد.  سیدجلال اما بالاخره در سال 2012 و توسط محمد رویانیان به پرسپولیس کهکشانی اما ناموفق پیوست. او فصل بعد هم که دایی آمد در پرسپولیس ماند و با این تیم تا یک قدمی قهرمانی رفت اما این اتفاق نیفتاد و راهی لیگ قطر شد. بعد از یک سال حضور در لیگ قطر به ایران بازگشت و این بار همه چیز مهیای حضور مجددش در پرسپولیس بود اما برانکو پایش را در یک کفش کرد که سیدجلال را نمی خواهد. عجیب بود اما او در حالی که بشدت استقلال را خواهان خودش می دید به نفت تهران پیوست تا پرسپولیس با شاهکارهای خط دفاعی اش قهرمانی را به استقلال خوزستان بدهد. او هم با نفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیوست. بهار سال 95 اما سرانجام آن اتفاقی که باید رخ داد و سیدجلال حسینی با پرسپولیس قرارداد بست و دوران تازه ای برای پرسپولیس و کاپیتانش رقم خورد.


سیدجلال و برانکو


درست است که سیدجلال یک فصل را نتوانست به دلیل عدم موافقیت برانکو در پرسپولیس بازی کند اما سیدجلال با بیشترین مربی که همکاری داشته همین جناب پروفسور است. سیدجلال 71 بازی برای تیمی که برانکو هدایتش به عهده داشته بازی کرده ، سه گل زده و 1 پاس گل هم داده است. سه گل او در دربی پایتخت در لیگ شانزدهم، گل به الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و گل زیبای او به الدحیل سه گل حساسی هستند که کاپیتان در پرسپولیس برانکو زده است. او در تمام این 71 مسابقه پرسپولیس در حضور او تنها 34 گل خورده است چیزی در حدود 0.5 گل در هر مسابقه می شود که آماری جالب توجه است.زلاتکو کرانچار نیز مربی است که سیدجلال در تیم او 34 بازی انجام داده است.


سیدجلال و کی روش


سیدجلال حسینی از زمان امیرقلعه نویی به تیم ملی دعوت شد و بعد از جدایی امیر قلعه نویی و با حضور علی دایی و افشین قطبی هم نیز یکی از بازیکنان تیم ملی ایران بود. با آمدن کارلوس کی روش نیز یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بوده است. او در اولین بازی که کی روش روی نیمکت تیم ملی نشست برای تیم ملی بازی کرد و در برابر ماداگاسکار تنها گل تیم ملی را به ثمر رساند. سید جلال در تیم ملی کی روش 52 بازی ملی انجام داد. او در این بازی ها 5 گل به ثمر رساند و 34 برد  12 مساوی6 باخت را به دست آورد.

 


بزرگترین پیروزی ها

سیدجلال در دوران فوتبالش برد و باخت های زیادی دیده است و پیروزی پرسپولیس برابر الدحیل را می توان یکی از بزرگترین بردهای این تیم به حساب آورد اما از نظر نتیجه سیدجلال بردهای بهتری هم داشت است. در تیم ملی او دو برد 6 بر صفر برابر بحرین و گوام ، 5 بر صفر مقدماتی جام جهانی برابر لبنان و سه برد چهار بر صفر نیز به دست آورده است. در بازی های دوستانه در برد 8 بر یک برابر 6 برصفر را برابرقرقیزستان را کسب کرد. در لیگ قهرمان برد 5 بر یک با سپاهان برابر الجزیره و در رقابت های باشگاهی دو رد 6 بر صفر با پرسپولیس برابر پیکان و مس کرمان از بهترین بردهای تاریخ فوتبالی سیدجلال هستند.

سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرزاد آشوبی، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برای بازی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و نیازی به تاکید و صحبت در خصوص آن وجود ندارد ولی پرسپولیس اکنون در مسیری قرار دارد که می‌تواند منجر به قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شود بنابراین باید پرسپولیس این بازی را جدی بگیرد و با تمرکز و انرژی بالایی برای این بازی آماده شوند.

بیشتر بخوانید: واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس

وی گفت: جام حذفی چون به شکل تک بازی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس باید در بهترین حالت خود باشد تا کمترین اشتباه را انجام دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد،» تصریح کرد: پرسپولیس به لحاظ مدلی که بازی می‌کند، سبکی که ارائه می‌دهد و به جهت عملکرد، در بهترین شرایط قرار دارد اما چون بازی حذفی جایی برای جبران ندارد مهم است که این تلاش و فلسفه قوی با تمرکز بالای بازیکنان همراه باشد تا در نهایت سربلند از زمین بیرون بیایند.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم چقدر می‌تواند در زمین خود برای پرسپولیس خطرساز باشد؟ خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و به ویژه در ورزشگاه خانگی خود تیم قوی‌تری نیز نشان داده و قطعا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این بستگی دارد که پرسپولیس با چه انرژی، کیفیتی و نگرشی در این بازی حاضر شود. به هر صورت چون تک حذفی است به راحتی نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد، به ویژه اینکه پارامترهای ذهنی و انگیزشی آن نسبت به لیگ متفاوت است.

آشوبی گفت: مسابقات لیگ از نظر میزان توجه و حساسیت آن نسبت به جام حذفی فرق می کند و باید این میزان تفاوت را در ذهن بازیکن به حداکثر برسانیم. واقعا بازیکنان باید درصد بالایی برای این بازی قائل باشند در این صورت می‌توان به موفقیت پرسپولیس خوشبین بود چون پرسپولیس به لحاظ گروه بازیکنان، فنی، شکل عملکردی و سبک و فلسفه بازی نسبت به تیم آلومینیوم برتر است.

وی در پایان اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خیلی خوبی دارد و مدلی که بازی می‌کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228369 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • غول‌های آهنی در مزارع: نگاهی به فرآیند تولید تراکتورهای غول پیکر (فیلم)
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت