Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سومين برد براي بانوان واليباليست کشورمان مقابل استراليا رقم خورد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، آخرين روز از مرحله مقدماتي ششمين دوره مسابقات واليبال جام کنفدراسيون آسيا با برگزاري 4 ديدار پيگيري مي شود.
تيم ملي واليبال بانوان کشورمان بعد از 2 برد مقابل قزاقستان و فيليپين امروز در آخرين بازي مقابل استراليا قرار گرفت و در نهايت با نتيجه سه بر صفر توانست حريف خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرگان بازي امروز را با ترکيب فلاح، باقرپور، درگذني، چملانيان، برهاني، کدخدا، مراديان (ليبرو) آغاز کرد.
ست اول ايران شروع خوبي داشت و توانست از همان ابتداي بازي با اختلاف کار را پيش ببرد. بازيکنان کشورمان در اين ست از اشتباهات حريف استفاده کرده و بازي را با نتيجه 25 بر 17 پيروز شدند. در اين ست سرمربي استراليا هم وقت استراحت کرد و هم تعويض هاي مختلفي را انجام داد اما نتوانست کاري از پيش ببرد.
در ابتداي ست دوم هر دو تيم بازي را پاياپاي پيش بردند. بانوان کشورمان موفق شدند در اين ست هم با هماهنگي بيشتر اختلاف را بيشتر کنند. اين ست با نتيجه 25 بر 22 به سود ايران تمام شد.
ست سوم هم بازيکنان کشورمان همان ابتداي بازي قدرت خود را نشان دادند و با هماهگي بيشتر توانستند امتياز کسب کنند. بانوان ايراني موفق شدند با نتيجه 25 بر 20 در ست پاياني نيز به برد دست پيدا کنند. تيم ملي واليبال بانوان کشورمان پس از کسب سه پيروزي پياپي در مرحله گروهي مقابل تيم هاي قزاقستان، فيليپين و استراليا به عنوان صدرنشين به دور دوم صعود کرد. ملي پوشان کشورمان در دور دوم به مصاف چين مي‌روند.
ملي پوش واليبال بانوان ايران گفت: تمام تلاش و تمرکز ما اين بود در بازي امروز استراليا را شکست داده و صدرنشين شويم. ندا چملانيان بازيکن تيم ملي واليبال بانوان ايران بعد از بازي مقابل استراليا و برتري مقابل اين تيم گفت: بازي خوبي بود. همه تمرکز ما اين بود که اين بازي را ببريم و به عنوان صدرنشين در مرحله بعد مسابقه دهيم.
وي افزود: خدا را شکر مي کنم توانستيم با سرويس هاي خوبي که زديم حملات قدرتمند استراليا را خنثي کنيم و با اسپک هاي تمام کننده برنده بازي باشيم. ما در اين مسابقات پيشرفت زيادي نسبت به دوره هاي قبل از نظر روحي، تکنيک و تاکتيک داشته ايم که فکر مي کنم به خاطر آرامشي بوده که در اردوها و مسابقات داريم.
سرمربي تيم ملي واليبال بانوان استراليا گفت: امروز ايران مقابل ما خوب بازي کرد و توانست برنده ميدان باشد. ايران خيلي امروز خيلي خوب بازي کرد و ما اصلا خوب بازي نکرديم. امروز روز خوب ما نبود. ما به دنبال کسب نتيجه در مسابقات بعدي هستيم. وي افزود: ما و ايران در مسابقات خيلي زيادي بوده ايم و با هم بازي کرده ايم. ما امسال تيم بهتري نسبت به سالهاي قبل داريم و در مقايسه با سالهاي گذشته پيشرفت خوبي داشته ايم. مي دانم ايران هم همان بازيکنان سال قبل را دارد که البته بسيار پيشرفت کرده اند.
 شبنم عليخاني بعد از برتري مقابل استراليا در سومين ديدار مرحله مقدماتي جام کنفدراسيون آسيا گفت: بازي خوب و البته سنگيني بود. هر دو تيم تا امروز 2 بازي خود را با نتيجه 3 بر 2 با برد پشت سر گذاشته بودند و امروز براي تعيين سرگروه به مصاف هم مي رفتند.
وي افزود: بازيهاي ما هميشه با اين تيم حساس است اما براي ما مهم نيست چه تيمي مقابل مان بازي مي کند و ما فقط براي هدفي که داريم مي جنگيم. ما در گروه سختي قرار داريم و از طرفي در يک گروه 4 تيمي قرار گرفته ايم به همين دليل رقابت ها سنگين است. عليخاني همچنين درباره ديدار ايران مقابل فيليپين و قزاقستان، خاطرنشان کرد: فيليپين امسال تيم خوبي را به مسابقات فرستاده است اما ما هم تيم سال گذشته نيستيم و با نگرشي جديد به مسابقات آمده ايم. ما مي توانستيم هر دو بازي قبل را با نتيجه اي بهتر تمام کنيم اما تمرکز نداشتيم. خدا را شکر مي کنم که بازيها را با برد پشت سر گذاشتيم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واليبال جام کنفدراسيون بانوان آسيا ايران استراليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی از ساعت 17:30 دقیقه در سومین بازی مرحله گروهی در شرایطی به مصاف کویت می‌رود که صعودش به دور بعدی قطعی شده، اما نتیجه این مسابقه در سرنوشت افغانستان که به‌صورت همزمان با بحرین بازی خواهد کرد، تاثیرگذار است و از سوی دیگر می‌تواند دیدار مناسبی برای پوشش نقاط ضعف و قوت تیم باشد که در دو بازی قبلی به ویژه در خط دفاعی نمایش منسجمی نداشته است.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحرین پیروز شد. باید دید در سومین دیدار وحید شمسایی و شاگردانش چه نمایشی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • جام ملت‌های آسیا| پیروزی سخت ایران مقابل بحرین
  • جام ملت های فوتسال آسیا | کامبک شیرین یوزهای ایران مقابل بحرین
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان