Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مینا رجایی روز سه شنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان ری که با حضور مسئولان و جمعی از خیرین در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر این مقدار از تسهیلات ارائه شده، 65 مددجوی واجد شرایط نیز جهت دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک معرفی شدند.
وی تصریح کرد: 21 نفر نیز به کارفرمایان و مراکز کاریابی به صورت اشتغال ثابت و پایدار معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رجایی واگذاری 40 واحد مسکن مهر در نیمه نخست امسال به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی را از اقدامات دیگر این بخش عنوان کرد و گفت: این واحدهای مسکونی در شهرهای پیشوا و ورامین احداث و به مددجویان ری واگذار شد.
وی با اشاره به اینکه تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه از مهمترین اهداف این نهاد حمایتی به شمار می رود، یادآور شد: 186 واحد مسکونی آماده تحویل به مددجویان ری است تا این گروه هدف نیز صاحب مسکن شوند.
رییس اداره بهزیستی ری عنوان کرد: معلولان، افراد آسیب دیده، زنان سرپرست خانوار و خانواده های معتادان از گروه هدف و مورد توجه بهزیستی هستند که نیازهای ویژه این افراد را ساماندهی و پیگیری می کند تا معضلات و مشکلات این گروه در جامعه کاهش یابد.
وی اظهار داشت: شناخت نیازهای مردم منطقه ری و اولویت بندی آنها از اقداماتی است که باید از سوی همه دستگاه ها و نهادها در این شهر صورت گیرد تا اقدامات لازم را برای گروه هدف انجام داد.
رجایی به مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی اشاره کرد و گفت: هفت مرکز مشاوره، 9 مرکزدرمان ، 45 مرکز بهبودی اقامتی میان مدت (کمپ)، پنج مرکز نگهداری شبانه روزی معلولین در شهرستان ری فعال هستند.
18 هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و 2 هزار و 500 سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهر ری قرار دارند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
1970/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بهزیستی جامعه جنوب استان تهران مسکن مهر معلولان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها