Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از امشب دوباره استارت خواهد خورد و 32 تیم حاضر در این رقابت ها چالش خود را برای حضوری موفق در این بازی ها شروع می کند.

این دوره از رقابت ها در ساعت های متفاوتی نسبت به ادوار قبلی به انجام می رسد و قرار است در دو تایم برگزار شود تا تماشاگران بتوانند بازی های بیشتری را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه یک:

غیبت کاوه رضایی در اولین بازی بروژ حساسیتهای مسابقه این تیم در برابر شاگردان لوسین فاوره را برای ما ایرانی ها خوهد کاست. از سوی مقابل اتلتیکو مادرید که با سیمئونه روزهای خوبی را در لالیگا ندراد و بدترین شروع ممکن را داشته باید در ورزشگاه لوئی دوم به مصاف موناکو برود.

بروژ – دورتموند 23:30

موناکو-اتلتیکو مادرید 23:30

گروه دو:

شاگردان ارنستو والورده بعد از تماشای حکمرانی سه ساله رقیب سنتی شان رئال مادرید، حالا به دنبال یک فصل رویایی هستند. آنها در اولین گام باید به مصاف‌اسان ترین حریفاشان بروند و رو در روی پی اس وی قرار بگیرند. با این حال همه نگاه ها به جدال اینتر و تاتنهام خواهد بود. مردان پوچتینو در حالی پا به جوزپه مه آتزا می گذارند که چند سال قبل گرث بیل با پیراهن این تیم در همین ورزشگاه خود را به فوتبالی ها شناساند.

بارسلونا – آیندهوون 21:25

اینتر- تاتنهام  21:25

گروه سه:

حساس ترین مسابقه شب اول لیگ قهرمانان در ورزشگاه آنفیلد خواهد بود. دوتیم صد در صد برد این فصل در لیگ های انگلیس و فرانسه یعنی لیورپول و پاریسن ژرمن به دیدار هم می روند. هر دو تیم در این فصل به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنند. تقابل دو آلمانی و دو دورتموندی یعنی کلوژ و توخل به جذابیت های این مسابقه می افزاید. در دیگر مسابقه هم کارلتو و شاگردانش در ناپل به بلگراد می روند تا در جهنم جمهوری چک به میدان بروند و با اولتراها از نزدیک آشنا شوند.

لیورپول – پاریسن ژرمن  23:30

ستاره سرخ بلگراد – ناپولی 23:30

گروه چهار:

ورزشگاه تورک تلکام میزبان بازی گالا و لوکوموتیو روسیه خواهد بود. شالکه هم در ورزشگاه خود پذیرای پورتوی پرتغال خواهد بود. هر دو بازی نزدیک و دیدنی است و از الان نمی توان گفت کدام یک شانس بیشتری برای صعود به یک هشتم نهایی دارند.

گالاتاسرای – لوکوموتیو 23:30

شالکه – پورتو 23:30

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس با برتری 3-1 بارسلونا به پایان رسیده بود، شاگردان لوئیز انریکه در این دیدار خانگی نیز با بریس نیمار موفق به شکست مهمان فرانسوی خود شدند تا در مجموع با نتیجه 5-1 به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کنند.

دانلود (23.4MB)

دیگر خبرها

  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!