Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: یکی از مهمترین ظرفیت‌های موجود در استان گردشگری سلامت بوده که برای رونق این بخش نیازمند جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم و این امر در اولویت است. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: رونق و توسعه صنعت گردشگری استان اردبیل از مهمترین اولویت‌هایی بوده که د استان پیگیری می‌شود که در این راستا یکی از مهمترین ظرفیت‌های موجود در منطقه گردشگری سلامت بوده که برای رونق این بخش جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام حمایت ویژه از ایده‌ها و طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سلامت استان اردبیل تصریح کرد: در این زمینه طرح‌هایی نیز در مرحله اجرایی و عملیاتی شدن بوده که از جمله آنها می‌توان به رونق و راه‌اندازی مجتمع‌های آبدرمانی اشاره کرد که تداوم این اقدامات با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از کاهش زمان صدور موافق اصولیه اولیه برای طرح‌های گردشگری در سطح استان خبر داد و افزود: به منظور حصول نتایج مورد نظر و راه‌اندازی طرح‌ها نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر فرایند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری انجام شده و مشکلات این طرح‌ها برطرف می‌شود.

فلاحی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم شاهد رونق و توسعه گردشگری سلامت در سطح استان باشیم انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف در سطح استان مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند و به ویژه شرایط سرمایه‌گذاری را در استان تسهیل کنند تا این امر زمینه‌ساز رونق و توسعه این بخش در استان شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به جذب سرمایه‌گذار برای برخی پروژه‌های گردشگری سلامت در اردبیل گفت: جذب سرمایه‌گذار خلخالی برای بازسازی مجتمع آبگرم گیوی و احداث مجتمع مدرن براساس آخرین متدها در محل فعلی این استخر و نیز جذب سرمایه‌گذار برای  احداث پیست اسکی آلوارس اندبیل  و بازار بزرگ در اردبیل به همراه جاذبه‌های تفریحی در مجاورت آن از اقدامات در این حوزه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد

فرماندار ملایر گفت: ملایر با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به حوزه میراث فرهنگی و امور گردشگری سبب رونق اقتصادی و تحقق شعار سال مبنی بر مردمی‎سازی امور می‌شود.

وی افزود: ملایر با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: در اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است و قلب این مرکز اقتصاد عرضه صنایع‌دستی ملایر خواهد بود که در کنار این اقدام تقویت آنلاین شاپ ها در سکوهای مجازی بسیار پر اهمیت است.

اسماعیلی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه‌های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت، سال جاری شاهد افتتاح مجموعه مینی‌ورد به صورت رسمی باشیم.

معصوم علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در این دیدار با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار پرتلاش و حمایت‌های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم، تصریح کرد: شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است.

وی اضافه کرد: تلاش داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته‌تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها داشته باشیم.

کد خبر 747110

دیگر خبرها

  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • اجرای طرح تکام برای رونق اقتصادی روستاهای استان اردبیل
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • لزوم حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری
  • اجرای ۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل
  • ۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل درحال اجرا است