Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم رمضان شریف سخنگو و مسول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نمایش اقتدار و توان بازدارندگی نیروهای مسلح  در حوزه های مختلف دفاعی در رژه سراسری نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت: براساس تدبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح ، رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح از سال ۱۳۹۵ همزمان با تهران در بندرعباس به میزبانی یکی از سازمانها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را میزبان و مسول برگزاری آیین رژه ۳۱ شهریورماه نیروهای مسلح سال جاری در بندرعباس دانست و افزود: طی این رژه، اقتدار و سیادت دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و آب های آزاد با حضور یگان ها و ۶۰۰ فروند شناورهای متنوع سنگین ، سبک و پرنده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و همچنین دهها فروند جنگند ه های نیروهای هوایی ارتش و سپاه در نسل های مختلف به نمایش گذارده خواهد شد.

 شریف شرکت ۲۰۰ فروند از شناورهای مردمی به نمایندگی از هزاران شناور دیگر اقشار مختلف مردم منطقه در رژه را از دیگر برنامه های این مراسم قلمداد و بیان داشت: در این مراسم که صبح روز شبنه ۳۱ شهریور ماه در ساحل بندرعباس، با حضور آحاد مردم و مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری برگزار می شود، جناب آقای دکتر علی لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

سخنگوی سپاه پاسداران در پایان با بیان اینکه در این آیین، دستاوردها و توانمندی های دفاعی نیروهای مسلح در قالب یگان های محمول در حوزه های دریایی، زمینی، هوایی و پدافندی ارائه خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری این مراسم در سواحل خلیج فارس و در نزدیکی تنگه هرمز نشان خواهد داد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از مصالح و منافع ملی کشور، آماده عملیاتی کردن اراده نظام و ملت ایران برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن در این منطقه راهبردی هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رمضان شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، این نیرو با راه اندازی گروه‌های جهادی برای افزایش آگاهی و کمک به بیماران نیازمند نیز می‌کوشد.

بیشتربخوانید: امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی