Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 در شب اهدای جوایز تلویزیونی امی دو غول از دو دنیای متفاوت شانه به شانه جوایز را درو کردند.

شبکه کابلی مشهور «اچ‌بی‌او» و سرویش استریم ویدئوی «نتفلیکس» با محصولات خود هر کدام ۲۳ جایزه امی گرفتند. این نشان از آن دارد که دوران قدرتنمایی شبکه‌های اینترنتی مانند نتفلیکس فرارسیده و از این پس بیشتر از آن‌ها در عرصه سرگرمی؛ چه سینِما و چه تلویزیون، خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفتادمین دوره جوایز امی بازگشت قدرتمند سریال «بازی تاج و تخت» بیش از همه خودنمایی می‌کرد. این سریال در دوره پیشین جوایز حضور نداشت و امسال بازگشت تا بار دیگر جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کند.

پیتر دینکلیج از خداحافظی دلگیر با «بازی تاج‌وتخت» گفت
پیتر دینکلیج بازیگر نقش تیریون لنیستر هم به جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل سریال درام دست پیدا کرد و در پایان مراسم درباره وداع با این سریال گفت که هشتمین و آخرین قسمتش در حال ساخت است.

او که در ماه جولای بازی در این سریال را به پایان رساند، جدا شدن از این سریال را رویدادی غمگین توصیف کرد و آن را همانند جدا شدن از خانواده‌ای بزرگ دانست. دینکلیج گفت: «پیش از این سریال نقش‌هایی که برای افرادی با قد و قامت من نوشته می‌شد، به هیچ عنوان جذاب نبودند.»

در این میان محصول جدید شبکه آمازون با عنوان «خانم میزل شگفت‌انگیز» جایزه بهترین سریال کمدی را گرفت. این سریال در شاخه‌های بازیگری هم موفق عمل کرد و در مجموع به پنج جایزه امی دست یافت. به این ترتیب سلطه چند سال سریال «معاون رییس‌جمهور»‌ در شاخه کمدی به پایان رسید.

خواستگاری روی صحنه
یکی از رویدادهای غافلگیرکننده این مراسم، خواستگاری یکی از برندگان از نامزدش روی صحنه اهدای جوایز بود. گلن وایس برنده جایزه بهترین کارگردانی جنگ‌های متنوع تلویزیونی هنگامی که برای دریافت جایزه روی صحنه رفت از فرصت استفاده کرد و از نامزدش خواستگاری کرد. او برای کارگردانی مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ برنده این جایزه شد.

فهرست برندگان جوایز امی

بهترین سریال درام: «بازی تاج و تخت»

بهترین سریال کمدی: «خانم میزل شگفت‌انگیز»

بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: «قتل جیانی ورساچه: داستان جنایی آمریکایی»

بهترین بازیگر مرد (سریال درام): متیو ریس در «آمریکایی‌ها»

بهترین بازیگر زن (سریال درام):کلر فوی در «تاج»

بهترین بازیگر مرد نقش مکمل (سریال درام): پیتر دینکلیج در «بازی تاج و تخت»

بهترین بازیگر زن نقش مکمل (سریال درام): ثاندی نیوتون در «وست‌ورد»

بهترین بازیگر زن (سریال کمدی): ریچل برازناهان در «خانم میزل شگفت‌انگیز»

بهترین بازیگر مرد (سریال کمدی): بیل هیدر در «بری»

 

241241

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تلویزیون بازیگران سینمای جهان سریال خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ

همزمان با رسیدن سریال نون خ ۵ به قسمت‌های پایانی، سکانسی از پشت صحنه خواستگاری سلمان از شیرین مورد توجه کاربران قرار گرفت. فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از ۱۵ فروردین روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بر اساس آخرین خبر‌ها تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد