Web Analytics Made Easy - Statcounter



روحانی: تکرار چنین حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر جاده‌ای، نشان از وجود ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد.

رئیس جمهور در پیامی وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان را که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز گردید، موجب اندوه عمیق ملت عنوان کرد و از مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز گردید، موجب تأثر و اندوه عمیق ملت ایران شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان رحمت واسعه، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.

لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم اصفهان با همراهی دستگاه‌های ذیربط برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده‌های داغدیده تلاش کرده و در اسرع وقت نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کنند.

متأسفانه تکرار چنین حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر جاده‌ای، نشان از وجود ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد که باید مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط قرار گرفته و چاره‌جویی اساسی صورت گیرد تا شاهد تکرار اینگونه رخدادهای غم‌انگیز در کشور نباشیم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۴ مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مستریان شد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موفقیت این سازمان در دریافت دو گواهینامه استاندارد اظهار کرد: این گواهینامه‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های پیوسته و تعهد کارکنان این سازمان در راستای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده است.

وی افزود: استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۴ از جمله استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان است که ایزو ۹۰۰۱ به ایجاد و اجرای سیستم مدیریت کیفیت در سازمان‌ها و ایزو ۱۰۰۰۴ به اندازه‌گیری و ارزیابی رضایت مشتریان می‌پردازد.

مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با انجام اقدامات متنوع و جدی، به استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت رسیده و مورد تأیید مؤسسات معتبر قرار گرفته است.

توکلی ادامه داد: این دستاورد نشان از پیگیری سازمان برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان است.

وی تصریح کرد: ما به‌عنوان یک سازمان خدماتی، به دنبال جذب سرمایه‌های مادی و انسانی شهروندی و ایجاد ارزش افزوده برای جامعه هستیم و این دستاورد نشان از پیگیری ما برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان دارد.

مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اصول یادشده، تمام کارکنان سازمان موظف هستند نهایت تلاش خود را در راستای نیل به اهداف مورد اشاره و بهبود مستمر فرایندهای سازمان به‌کار گیرند.

توکلی با اشاره به بهبود مداوم خدمات در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بیان داشت: این اقدامات شامل بهره‌گیری از دانش و تجربه‌های تخصصی، ایجاد فرآیندهای بهینه و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان است.

وی تاکید کرد: تلاش‌های مداوم و تعهد به بهبود کیفیت و ارائه خدمات عالی در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، نشان از تمرکز بر رضایت مشتریان و پیگیری اهداف مدیریت کیفیت در این سازمان دارد.

کد خبر 746827

دیگر خبرها

  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد