Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع روسیه در جریان مکالمه تلفنی خود با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم مسئول ساقط شدن هواپیمای روسیه در سوریه است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه در جریان مکالمه تلفنی خود با «آویگدور لیبرمن»، تاکید کرد: مسئولیت کامل ساقط شدن هواپیمای روسیه در سوریه متوجه اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: این حادثه در نتیجه اقدامات غیر مسئولانه نیروی هوایی اسرائیل است که به دنبال آن هواپیمایی روسی ساقط شده و ۱۵ نظامی روس کشته شده اند.

شویگو تاکید کرد: روسیه حق اتخاذ اقدامات لازم علیه اسرائیل را در این خصوص برای خود محفوظ می‌داند. وزارت دفاع روسیه بار‌ها از طرف اسرائیلی از طریق کانال‌های مختلف خواسته بود تا علیه سوریه حمله انجام ندهد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه حملات جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه موجب زنجیره‌ای از حوادث شده که هدف قرار گرفتن هواپیمای روسی بخشی از این حوادث است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دفاع سابق انگلیس گفت که این کشور با تهدیدهای مختلف از سوی دشمنان خود مواجهه است.

«بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که این کشور با اشکال خاصی از جنگ غیرمتعارف از سوی دشمنانش روبرو است.

به ادعای وزیر دفاع سابق انگلیس، سرقت های برخط تحت حمایت مسکو که افراد مسن را هدف قرار می دهد، ازجمله این موارد است.

این سیاست مدار محافظه کار انگلیسی، که در اوت گذشته از سمت خود استعفا داد، روز چهارشنبه به اسکای نیوز گفت که جهان امروز، جنگ های قرن گذشته را برای او یادآور می شود.

والاس گفت که وضعیت کنونی دنیا، مشابه دهه ۱۹۳۰ است، با این تفاوت که اکنون دنیا با چالش تروریسم و جنگ غیرمتعارف روبروست.

وی کمپین‌های اطلاعاتی دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، غارت، جاسوسی و ایجاد تنش در جامعه از فضای مجازی را از نمونه های جنگ غیر متعارف عنوان کرد.

والاس بزرگترین تهدید کنونی برای انگلیس را روسیه دانست.

کد خبر 6088045

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند