Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عنایتی مهاجم پیشین استقلال گفت: جایگاه‌ها به خصوص کاپیتانی در استقلال متزلزل شده، چرا که یک نفر نیست که روی او حساب باز کنند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی دو بر دو استقلال مقابل السد قطر و عدم راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در ابتدا باید به دیگر نماینده کشورمان یعنی پرسپولیس که به مرحله بعد صعود کرد، تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنان استقلال هم خسته نباشید می‌گویم که همه توان‌شان را گذاشتند، اما نتوانستند راهی مرحله بعد شوند. اگر یکسری اتفاقات بچه‌گانه نیفتاده بود، استقلال هم الان جزو تیم‌های صعود کننده بود.

 مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: استقلال بازی بدی انجام نداد و اتفاقات فوتبالی باعث عدم صعود این تیم به مرحله بعد شد. همه چیز بعد از گل دوم به سود استقلال بود، اما شوک وحشتناکی وارد و تیم 10 نفره شد. استقلال با وجود 10 نفره شدن، دوندگی زیادی داشت، اما نتوانست نتیجه بگیرد. اتفاقات زیادی از اول فصل برای استقلال افتاد، بازیکنانی که جدا شدند، تأثیرگذار بودند و کسانی هم که اضافه شدند، هنوز با تیم هماهنگ نیستند.

وی در رابطه با اخراج روزبه چشمی گفت: باید از دوست بسیار خوبم مهدی رحمتی ایراد کلی بگیرم. وقتی بازیکنان عصبی و سرکش هستند، باید یک نفر آنها را آرام کند. بازی قبل هم این اتفاق افتاد و دیدیم که آخر بازی، چه جنجالی به پا شد. سه، چهار بازیکن استقلال را وحشتناک عصبی دیدم که این موضوع به تیم ضربه زد. وقتی بحث بزرگ‌تر تیم پیش می‌آید، همه باید روی او حساب باز کنند. به بازیکن مربوط نیست که با داور کلنجار برود. دود این کار به چشم هوادار و بقیه بازیکنان می‌رود.

عنایتی ادامه داد: متأسفانه شرایط کاپیتانی در استقلال دیده نمی‌شود و کسی نیست که سایر بازیکنان برایش احترام قائل شوند. شاید رحمتی به خاطر اینکه دروازه‌بان است از بازیکنان دور است، اما جایگاه‌ها در استقلال متزلزل شده است. از سالیان سال در استقلال، بازیکنان تحت تأثیر کاپیتان و بزرگ‌تر تیم بودند. پژمان منتظری پسر آرامی است و باید یک نفر در زمین باشد که با بازیکنان صحبت‌ کند. من منتظری را در بین بازیکنانی که عصبی بودند ندیدم تا آنها را کنترل کند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که علی دایی در تیم ملی بازی می‌کرد، همه از او حرف‌شنوی داشتند و به قول معروف حرفش را تأیید می‌کردند. در همه تیم‌ها، شرایط این گونه است. چطور بازیکن جوان استقلال اواخر بازی رفت جنجال به پا می‌کند؟ آیا تیم بزرگ‌تر ندارد؟ فکر می‌کنید چرا شب گذشته فرشید اسماعیلی مصدوم شد؟ او از دقیقه 80 به بعد کاملا عصبی بازی می‌کرد، یک کارت زرد گرفت، تکل‌ زد و در نهایت خودش هم مصدوم شد. رحمتی از جریان بازی دور است، در صورتی که کاپیتان باید عصای دست مربی باشد. مربی لب خط است و کاری از دستش برنمی‌آید، شاید هم وقتی سر و صدا زیاد باشد، صدایش به گوش بازیکنان نرسد. اینجاست که کاپیتان تیم باید مداخله کند.

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به رقابت‌های پیش‌رو برای آبی‌پوشان در لیگ برتر به تسنیم گفت: همه برای صعود استقلال زحمت کشیدند و غیرت به خرج دادند، اما این اتفاق نیفتاد. لیگ قهرمانان سال آینده هم هست، لیگ برتر هم داریم و از این بازی‌ها می‌آید و می‌رود، مهم این است که از اشتباهات درس بگیریم و با روحیه به ادامه مسابقات فکر کنیم. در مورد روزبه چشمی هم باید بگویم که نباید خیلی به او خرده گرفت. روزبه بازیکن باتعصبی است که البته کارت زرد اولش را به خاطر اعتراض دریافت کرد.

انتهای پیام/

R1015150/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت

علی چینی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر شمس آذر قزوین که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد گفت : آبی پوشان با برد برابر آلومینیوم اراک شرایط روحی خوبی پیدا کرده و خود را آماده دیدار برابر شمس آذر می کنند تا بتوانند این دیدار را هم با برد به پایان برسانند.

وی ادامه داد: شمس آذر به دنبال شگفتی سازی است و می خواهد در تهران از استقلال امتیاز بگیرد. البته شمس آذر در دور رفت به مراتب بهتر بازی می کرد و نتایج خوبی هم گرفته بود اما در دور برگشت عملکرد خوبی نداشت. با این حال برای دیدار با استقلال از انگیزه بالایی برخوردار است تا بتواند با ارایه یک بازی انتحاری معادلات بالای جدول را بر هم زده و رقبای استقلال را خوشحال کند.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط استقلال هم گفت : آبی ها می دانند که کار سختی برابر شمس آذر خواهند داشت اما نمی خواهند صدر جدول را به تیم دیگری بدهند و در پی این هستند تا روند بردهای خود را ادامه دهند تا به قهرمانی دست پیدا کنند، استقلال یکی از تیم های لیگ است که خیلی ساده بازی می کند و برنده هم از زمین خارج می شود بازیکنان استقلال با هماهنگی خوبی که در تمام خطوط دارند روان بازی می کنند و اگر همین شرایط را مقابل شمس آذر داشته باشند سه امتیاز را از آن خود خواهند کرد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند .

چینی با انتقاد از کسانی که بردهای اقتصادی استقلال را مورد انتقاد قرار می دهند تاکید کرد : هر سرمربی تفکرات خاص خودش را دارد و نمی توان به او ایراد گرفت خصوصا وقتی تیم توانسته با همین تفکرات فقط یک بار در لیگ آن هم با اشتباه داوری شکست بخورد ، آیا اگر امتیاز نگیرد همین منتقدین استقلال دیگر انتقاد نمی‌کنند؟

وی ادامه داد: البته وقتی به جدول لیگ نگاه می‌کنیم استقلال دومین تیم در جدول از لحاظ گل زده است پس نمی دانم چرا یک عده فقط انتقاد می کنند و نمی خواهند تفکرات خودرا تغییر دهند ، استقلال ۷ هفته حساس پیش رو دارد که باید تمامی امتیازات را کسب کرده تا قهرمان شود بنابراین باید به حاشیه ها و انتقادهای غیر حرفه ای توجه نکند و تمام تمرکزش روی بازی های باقی مانده باشد ، هواداران هم باید در این شرایط حساس تیم را تنها نگذارند این انتظار از هواداران وجود دارد که جمعه ورزشگاه را پرکرده و تا پایان بازی تنها به تشویق تیم بپردازند تا استقلال با حمایت آنها حریف را شکست دهد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: استقلال حساس ترین هفته ها را پیش رو دارد آنها باید برای رسیدن به قهرمانی آرامش داشته باشند ، مسوولان استقلال اختلافات را کنار بگذارند و بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا بازیکنان با روحیه ای بهتر تمرین و بازی کنند ، آرامش ، تمرکز ، اتحاد و با تمام وجود بازی کردن رمز موفقیت و رسیدن به قهرمانی برای استقلال خواهد بود که امیدواریم آبی پوشان با رعایت این نکات به قهرمانی دست پیدا کنند.

کد خبر 6082288

دیگر خبرها

  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است