Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:32:37 GMT

برگزاری طرح آموزش عملی نماز کلید بهشت

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۲۱۰۱

برگزاری طرح آموزش عملی نماز کلید بهشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاظم باقلائی، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون بیان داشت:اجرای این طرح فرصتی ارزشمند برای اشاعه و تقویت فرهنگ صحیح نماز خوانی در بین مخاطبان بزرگسال و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در بین بی سوادان است که برای اولین بار در شهرستان کارون و مناطق روستایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت های آموزش و پرورش شهرستان کارون در همه شاخص ها و زمینه ها به ویژه در ارتقاء شاخص باسوادی و اجرای طرح های کشوری جزو اقدامات برتر و پیشگام است و در طرح نماز کلید بهشت هر آموزش دهنده در هر ساعت کلاسی 10 الی 15 دقیقه آموزش عملی نماز را به سوادآموز ارائه می دهد. در پایان این طرح از فعالیت های انجام شده ارزیابی به عمل می آید و از برترین ها تجلیل می شود.

باقلائی عنوان کرد: نماز ستون دین است و هر نوع فعالیتی برای ترویج معارف نماز و فرهنگ صحیح نمازخوانی به ویژه در میان مخاطبان بزرگسال و بی سواد الزامی است و در کارگاه آموزشی عملی نماز کلید بهشت، 44 آموزش دهنده مطالب مربوط به آموزش های عملی نماز را فرا گرفته و به 700 سوادآموز در 3 دوره آموزش می دهند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون گفت: این طرح با هدف تقویت فرهنگ صحیح نماز خوانی، آشنایی با احکام نماز و آشنایی با وضو است که از طریق آموزش دهندگان به سوادآموزان طی کارگاه دو روزه به مدت 16 ساعت منتقل می شود که این طرح با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز و سوادآموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون برگزار می شود.

انتهای پیام/م

برپایی نماز درمدارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر عصر دوشنبه در ویژه برنامه آئین گرامیداشت مقام معلم گفت: ارج نهادن به مقام معلم تجلیل از همه ارزش‌ها به شمار می‌آید چرا که معلم در رشد و توفیق جامعه نقشی بی‌بدیل دارد.

وی با اشاره به آیات نخست سوره قلم ادامه داد: سوگند خداوند سبحان به ابزار تعلیم و تعلم معلم نشان دهنده جایگاهی است که این مقام در بارگاه الهی دارد از این رو ما نیز وظیفه داریم قدردان این وجود مبارک باشیم‌.

رادمهر معلمان را جزو عوامل اصلی افزایش آهنگ رشد، توسعه و پیشرفت در جامعه معرفی کرد و ادامه داد: تضمین آینده کشور در گرو توجه به معلمان است چرا که تربیت نسل‌های آینده متأثر از تلاش‌های قشر فرهنگیان است.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به قرابت مأموریت معلمان با انبیا و اولیای الهی گفت: تمام توان خود را در شورای آموزش و پرورش به کار خواهیم گرفت تا مشکلات فرهنگیان شهرستان به حداقل برسد و شرایط مطلوبی برای رشد شاخص‌ها در حوزه آموزش و پرورش ایجاد شود.

رادمهر توسعه زیرساخت‌های رفاهی را امری مهم در کیفیت بخشی به فرآیند آموزش شهرستان دانست و خاطرنشان‌کرد: اینکه فرهنگیان در شهرستان میناب دارای درمانگاهی اختصاصی باشند خواسته‌ای به جا و حق این قشر تلاش‌گر است.

وی افزود: این خواسته ما از مدیرکل آموزش و پرورش استان است که آموزش و پرورش شهرستان میناب و منطقه سندرک را به صورت ویژه ببینند چرا که در حق فرهنگیان این شهرستان کوتاهی شده است از این رو درخواست داریم مقدمات احداث درمانگاه فرهنگیان در میناب فراهم شود.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان اعتباراتی بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش شهرستان میناب به تصویب رسید، خاطرنشان‌کرد: پیگیری‌های مستمر برای تحقق این اعتبارات از جمله انتظاراتی است که از آموزش و پرورش استان داریم و در این راه همراهی کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6098508

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است