Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:15:04 GMT

حسن‌زاده: کارت قرمز چشمی آبی بود روی آتش استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۲۱۶۱

حسن‌زاده: کارت قرمز چشمی آبی بود روی آتش استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال تا زمان ۱۰ نفره شدن در دیدار مقابل السد کاملاً سوار بازی بود، اما متأسفانه اخراج روزبه چشمی آبی بود بر آتش این تیم.

به گزارش مشرق، رضا حسن‌زاده درباره شکست 5 بر 3 تیم استقلال مقابل السد قطر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در لیگ قهرمانان اظهار داشت: بعضی وقت‌ها قانون نانوشته فوتبال گریبان تیم‌ها را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون در بازی برگشت هم گریبان استقلال را گرفت. در حالی که کمتر کسی فکر می‌کرد تیم شفر بازی خوبی ارائه کند، این تیم عملکرد خوبی داشت و حتی در نیمه دوم وقتی مرتضی تبریزی گل دوم را زد،‌ از چهره بازیکنان و مربی السد کاملاً مشخص بود که دچار اُفت روحی شده‌اند.

وی افزود: در این وضعیت کم‌تجربگی روزبه چشمی که اتفاقاً بازیکنی باتجربه به حساب می‌آید باعث اخراج او از زمین شد. همین مسئله هم موجب شد اُفت روحی گریبان تیم ما را هم بگیرد. در حالی که تیم ما سوار بازی بود،‌ یک دفعه ورق برگشت و استقلال دیگر نتوانست برنامه‌های خود را در زمین پیاده کند. بازیکنان واقعاً خوب دویدند و جنگیدند، اما ای‌کاش در دیدار رفت هم همین‌طور بازی می‌کردند. قطعاً اگر به همین شکل بازی می‌کردیم به راحتی سه گل در تهران نمی‌خوردیم. حداقل انتظار من این است که بازیکنان باتجربه به راحتی کارت زرد نگیرند. شما نگاه کنید کارت زرد اول روزبه چشمی کاملاً بی‌مورد بود. چه احتیاجی است که او به کمک داور اعتراض کند؟!

«شک نکنید اگر استقلال 10 نفره نمی‌شد می‌توانست گل سوم را هم به السد بزند»، پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این جمله تصریح کرد:‌ وقتی گل دوم در دقیقه 50 زده شد،‌ یعنی ما 40 دقیقه وقت داشتیم که گل‌های سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم. تیم السد به حدی خسته بود که اصلاً بازی نمی‌کرد و کاملاً بازی دست ما بود. متأسفانه کارت قرمز چشمی آبی بود که روی آتش استقلال ریخته شد و همه چیز از بین رفت. تمام زحمت بچه‌های تیم به خاطر یک اشتباه بچه‌گانه نابود شد. ما می‌دانیم چشمی بازیکن باتجربه و متعصب استقلال است و این اشتباهات هم عمدی نیست. به‌هرحال این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و تمام‌شدنی هم نیست.

حسن‌زاده در پایان یادآور شد: من یک ایراد از بزرگ‌ترها و بازیکنان قدیمی تیم می‌گیرم. وقتی روزبه چشمی از زمین اخراج شد ما می‌توانستیم با فکرتر و باکیفیت‌تر بازی کنیم. خیلی وقت‌ها تیم‌های 10 نفره هم گل می‌زنند. به نظرم شاید بازیکنان استقلال هم می‌توانستند کمی با دقت‌تر بازی کنند تا در ضد حمله به حریف پنالتی ندهیم. شما نگاه کنید در لحظات پایانی بازی همه دفاع را رها کرده و برای گل زدن به محوطه حریف رفته بودند. به نظرم اگر کمی بزرگ‌ترها دقت می‌کردند می‌شد این بازی را با پیروزی تمام کرد. این‌طور احساسی بازی کردن دیگر منسوخ شده. شاید اگر کمی دقت می‌کردیم و گل نمی‌خوردیم،‌ می‌توانستیم گل سوم را هم در دقایق پایانی بزنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام استقلال السد قطر پیشکسوت رضا حسن زاده روزبه چشمی فوتبال کارت قرمز لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!

به گزارش ورزش سه، محمود مطلق‌زاده کاپیتان استقلال خوزستان با شلیک تماشایی از پشت محوطه جریمه یک امتیاز ارزشمند برای این تیم به ارمغان آورد.

این دومین گل مطلق‌زاده برای استقلال خوزستان بود و اولین گل او در اولین برد فصل آنها مقابل مس رفسنجان به ثمر رسید تا او در هر دو مسابقه ای که برای این تیم گلزنی می‌کند یک اتفاق خاص برای آنها رقم بخورد.

ویدئو: 330340

کاپیتان آبی‌ها در این مسابقه با حضور ناگهانی پشت محوطه جریمه گل‌گهر در دقایق پایانی مسابقه خودش را در فرصت شوت‌زنی قرار داد و حضور او در آن دقیقه از مسابقه در آن منطقه از زمین یکی از نکات جالب این مسابقه بود.

مطلق‌زاده در این فصل 19 بازی به عنوان بازیکن ثابت و یک بازی هم به عنوان جانشین به میدان آمد و یکی از مهره های کلیدی این تیم در طول فصل بوده و در هفته های پیش رو نقش ویژه ای در مسابقات استقلال خوزستان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • (عکس) قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورددار
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار