Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@03:48:12 GMT

هرمزگان با 550 برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۲۱۶۷

هرمزگان با 550 برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: شعار امسال بزرگداشت هفته دفاع مقدس من «ما توانستیم» تعیین شده است و همزمان با این هفته 550 برنامه در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در نشست هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رژه نیرو‌های مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در بندرعباس با رویکرد ملی برای سومین سال پیاپی در تراز ملی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: این رژه با شرکت یگان های مختلف نیروهای نظامی، انتظامی بسیج در سه عرصه زمینی، دریایی و هوایی برگزار می شود.

رزمایش نیرو‌های مسلح، تکریم خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در سیریک، زنگ مقاومت در مدارس و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان است.

ترابی گفت:شعار امسال بزرگداشت هفته دفاع مقدس من «ما توانستیم» تعیین شده است و همزمان با این هفته 550 برنامه در هرمزگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پخش زنده برنامه‌های ویژه دفاع مقدس ،مراسم رژه نیرو‌های مسلح، نمایش دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پخش مستند‌های ویژه شهدای جنگ تحمیلی از برنامه‌های صداو سیما در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان آغاز می‌شود.    

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان