Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه هم اندیشی فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در استانداری اصفهان اظهار کرد: ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) برای درس گرفتن از عظمت ایثار آن حضرت است و در تاریخ بشر هیچ ایثاری به این عظمت و بزرگی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از پرسنل استانداری اصفهان ایثارگران و فرزندان شهدا هستند، ادامه داد: این میزان کافی نیست ولی نسبت به آنچه که در دیگر دستگاه ها مشاهده می شود، مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در مناصب دولتی در هر زمینه ای براساس توانمندیها اولویت با فرزندان شهدا است، افزود: فرزندان شهدا ادامه دهنده راه انقلاب، اعتقادات پدران شهید خود و تربیت یافته ی خانواده های متدین هستند و اگر روزی درصد بالاتری از انتصابات در اختیار ایثارگران و فرزندان شاهد قرار گیرد راه را خطا نرفته ایم.

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: در یک فرایند سالم و درست از میان افرادی که لایق مدیریت هستند و سواد و کفایت لازم را دارند کسی باید صاحب منصب و قدرت باشد که را در راه استقرار این نظام و استقلال جمهوری اسلامی ایثار و مجاهدت نموده است و باید بدانیم این افراد اولی تر به دیگران هستند و باید این انتصابات بدون منت صورت گیرد چرا که این افراد به خط امام و رهبری پایبند هستند و استقرار جمهوری اسلامی مستلزم این است که افراد پایبند به نظام در راس کار قرار گیرند.

وی در ادامه بر اجرای کامل قانون جامع ایثارگران بدون در نظر گرفتن سلایق اجرایی تاکید کرد و افزود: باید خدمات به موقع به خانواده های شهدا اختصاص یابد و همین اقدامات حداقلی در حق این افراد انجام شود.

استاندار اصفهان بر لزوم اختصاص ۳۰ درصد از پست های مدیریتی به بانوان اشاره کرد و اظهار کرد: باید در انتصاب بخشداران، معاونین ومدیران کل از ظرفیت و توانمندی های بانوان بویژه فرزندان شهدا استفاده شود چرا که بانوان در کارها منظم تر، سالم تر و با دقت بیشتر هستند و باید استفاده بهینه از نیروی انسانی در دستور کار قرار گیرد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه نباید به جایگاه ایثارگران و خانواده شهدا به شکل ترحم نگاه شود، افزود: باید با تمام وجود بدانیم ما مدیون کسانی هستیم که با خون خود در راه استقرار نظام در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و نباید بگذاریم جامعه از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرد و همواره باید احترام شأن و جایگاه فرزندان شهدا حفظ گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال اصفهان جامعه خط امام و رهبری فرهنگ ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش خروجی آب رودخانه زاینده رود گفت: جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش خروجی سد زاینده رود و رهاسازی آب در بستر رودخانه جهت تأمین بخشی از نیاز آبی کشت غلات کشاورزان، الزامات ایمنی باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به این موضوع، تاکید می‌شود جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: انتظار می‌رود عوامل شرکت آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها و دهیاران شهرها و روستاهای در مسیر شهرستان‌های چادگان، لنجان، مبارکه|، فلاورجان، خمینی شهر، اصفهان، شرق اصفهان، هرند و اژیه در این خصوص همکاری و نظارت داشته باشند.

کد خبر 745376

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • حمایت دستگاه قضائی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • چند فرزندی نقطه مقابل بحران تک‌ فرزندی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان